Hvor ofte ammer dere om natten?

anines

Elsker forumet
Hvor lenge sover babyene deres, og hvor mange ganger ammer dere iløpet av natten? Her har vi pleid å amme 1-2 ganger, som regel rundt 2 og 5. Begynte å legge han på eget rom på lørdag, og nå sover han natten gjennom. Det jeg lurer på er om det er normalt at han sover såpass lenge at han ikke spiser på 9 timer? Eller burde jeg vekke han for å amme tidligere?

Er oppe en gang om natten, alt fra 03 til 06 :) kommer ann på når hun spiste sist :)

Her varierer det veldig. Men ca 2 og 6. Ligger ved siden av meg, så forsyner seg nok litt selv også :-)

Alt fra 0-2 ganger. Noen ganger sover hu 7t i strekk, mens andre ganger våkner hu hver 3t.

Men det gjør ingenting at det går 7-9 timer mellom måltidene på natten?
For min baby er det for lenge, hun har vel sovet 6 timer noen ganger, men har lest om flere her inne som har baby som sover lenge. Særlig de som gir mme tror jeg. Det metter visst lenger.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så lenge hun legger på seg fint, så
Kan du nok la henne sove til hun våkner.

For min baby er det for lenge, hun har vel sovet 6 timer noen ganger, men har lest om flere her inne som har baby som sover lenge. Særlig de som gir mme tror jeg. Det metter visst lenger.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, vet at de som får mme som regel sover lenger da det er mer tungt fordøyelig, men jeg fullammer. Får se på vektkurven neste gang vi veier hvordan vi ligger an

Ja, legger de på seg fint så er det vel ok. Da bør man bare la de ha de gode vanene, og nyyyte det! Min datter har nesten aldri sovet ni timer i strekk, så jeg misunner deg:)

Her ammes det en til to ganger om natten! I natt sov hun seks timer i strekk for første gang (23 - 05) LUKSUS!! Det var veldig godt :)

Min kan våkne klokken 03.00 og 06.00. Men i det siste har han begynt å sove natten igjennom. 5-8 timer i strekk. Jeg og min bror sov natten igjennom helt fra vi var på sykehuset. Noen barn sover godt og holder ut uten mat på natta..

Så heldige dere er , her våkner hun 3-4 ganger om natta :( altså fra klokken 12 på natta til klokken 07:00 :( håper det blir bedre etter hvert

Ammer før vi legger oss, så en gang rundt fire på natten, også rundt 8

Han legger seg stort sett sånn i ti tida og står opp mellom seks og åtte om morra'n. :)

Back
Topp