Hvor ofte ammer dere og sover deres barn hele natten gjennom?

dollygirl

Glad i forumet
jeg ammer Konstance ca hver 3 -4 time, da vil hu ha mat, men sover hu og det har gått mange timer siden hu har fått mat vekker jeg henne ikke.. hun får mat fra 1 - toppen 3 ganger om natta :rolleyes: så det er jeg fornøyd med . men sliter litt med mye luft i magen,

her er det mating ca hver 3 time.. oppe 1-2 ganger om natten. ofte har han en lenger periode på 4-5 timer med søvn, og jeg vekker ikke heller. tenker det er viktig med søvn da de er så små, så han får mat da han våkner og vill ha:)

Samme her :) Blir 1 - 2 amminger om natten, og de er det hun som tar initiativet til. Utrolig fint navn du har til tulla di! Om jeg får en nr tre skal det bli en Konstance ;)

Ja tenker som så jeg og at soving er ett must for at disse vakre skapningene skal utvikle seg <3 =)
ÅÅå tuusen takk ! xsmile3 ja det er ett gammelt norskt navn ! ja det må du gjøre ;)

Nå ligger jo vi og drar oss til langt på dag, men hvis jeg skal regne fra siste amming som er kl 00 er det opp å amme ca 2-3 ganger frem til kl 11. Men jeg vekker ikke hvis det har gått mer enn 3 timer. På natten får han sove til han våkner og er sulten, så vekker jeg heller hvis det går mer enn 3-4 timer på dagtid, noe det sjeldent gjør :)

Back
Topp