Hvor ofte ammer dere 4 mndr babyen?

Hver 2 time fra 09 - 21 og deretter hver 4.
 
Hvor mange timer i døgnet sover h** da?
Legger seg 19, sover til 22 sovner osv. Så er intervaller på 3 timer gjennom hele natten frem til 9-10, så bare ett par timer på dagtid. Men dette er siste uken. Vanligvis sover hun fra 19- 03 ca også til 09. :)
 
Hm, veit ikke. Fra han sovna i går kveld (18:30 ca) var det kanskje fire ganger i løpet av natta/morraen fram til kl 06:00. Deretter en gang før levering i bhg, en gang da vi kom hjem, en gang før neste soving, en gang før henting, samt nå i stad. Det blir en kveldstår også i løpet av neste timen vil jeg tro, da blir det 9 ganger i løpet av siste døgnet. Et helt vanlig døgn, men jeg syns 9 ganger høres mye ut i den forstand at jeg ikke har følelsen av å amme "hele tida".
Edit: det blir 10 ganger, det. :)
 
Ca hver tredje time på dagen, lengre intervaller på natt. 5-6 ganger i døgnet ;)
 
Hvor lenge drikker deres babyer nå? Her synes jeg hun drikker så kort tid på dagene. Ferdig på fem min på dagen...
 
Hvor lenge drikker deres babyer nå? Her synes jeg hun drikker så kort tid på dagene. Ferdig på fem min på dagen...
Hun bruker til tider lang tid. Men brukte enda lenger tid før :p Vi kan sitte mellom 10 og 30 min pr pupp. Men et måltid, med mating fra to bryst, tar iallfall 30 min inkl raping og litt pause mellom pupp 1 og 2 ;)
 
Hvor lenge drikker deres babyer nå? Her synes jeg hun drikker så kort tid på dagene. Ferdig på fem min på dagen...

Ca 5 min på hver side. Men av og til lenger hvis hun tar det litt rolig og koser seg i halvsøvne. ;)
 
Underkant av 5min på hver side. Hun er glupsk og jeg har sterk utdrivning, så her går det unna.

Synd at man alltid får høre at de bør ligge i 30min... Det stemmer jo ofte ikke.
 
Underkant av 5min på hver side. Hun er glupsk og jeg har sterk utdrivning, så her går det unna.

Synd at man alltid får høre at de bør ligge i 30min... Det stemmer jo ofte ikke.
Hvordan takler babyen din så sterk utdrivning? Jeg har også det og her sliter hun med å svelge så fort. Blir masse luft i magen og lite søvn...
 
Underkant av 5min på hver side. Hun er glupsk og jeg har sterk utdrivning, så her går det unna.

Synd at man alltid får høre at de bør ligge i 30min... Det stemmer jo ofte ikke.
HS sier til meg max 15 min på første og 5-10 min på andre.
Men nå e nå min strålene fornøyd med en pupp i 15 min. For hun ikkje på andre.
 
Hvordan takler babyen din så sterk utdrivning? Jeg har også det og her sliter hun med å svelge så fort. Blir masse luft i magen og lite søvn...
Hu svelger unna som en helt :p Noen ganger går det i vrangen, men det er ikke så ofte. Hun har litt luft i magen, men ikke noe hun plages av :)
 
Back
Topp