Hvor nært termin stopper de fødselen om den starter?

mammat2

Flørter med forumet
Hvis fødselen starter før terminen, hvor langt må man være om de ikke stopper den?

skal ha planlagt ks den 14 august, så er spent på om de stopper fødselen om den evnt skulle starte nå i uke 37/38?

Hvis fødselen starter før terminen, hvor langt må man være om de ikke stopper den?

skal ha planlagt ks den 14 august, så er spent på om de stopper fødselen om den evnt skulle starte nå i uke 37/38?

Når mine rier startet i uke 32 sa de at de ikke stoppet fødsel etter uke 32
(Fødselen stoppet av seg selv, fødte 3 uker seinere) Men det kan jo kanskje variere fra sted til sted. Tviler på at de stoppe så seint.

Har også hørt at de ikke gjør noe for å stoppe fødselen etter uke 32/33. Og iallfall ikke i uke 37/38 for da er jo babyen "klar" til å komme ut. Men er kanskje annerledes hvis man har fått planlagt KS og må ha dette. Da vil jeg tro de fremskynder keisersnittet?

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Fikk beskjed når jeg var til undersøkelse i dagen før 32 at vist hun kommer etter idag så stopper vi ikke fødselen lenger. Fordi lungene var ferdig utviklet da :)

Jordmoren min sa at de ikke stoppet fødsel etter uke 34..

Hvis fødselen starter før ks dato så blir du nok tatt akutt. For ks blir det.

Termin 11.august ♡

Uansett blir den ikke stoppet i uke 37/38!:)

Venter nr 3 4. August:)

Jeg skal også ha pl.ks den 6.august. Jeg har fått beskjed om at om fødselen skjer så tidlig at barnet blir prematurt vil de prøve å stoppe det. evt også se på hvor stort barnet er og helsa til mor. Osv. Og så kommer det an på hvorfor man skal ha keisersnitt. Jeg har hatt 2 akutte keisersnitt fra før. og derfor blir det pl. Nå. Men visst jeg får rier nå før ks så kan det være farlig For livmoren kan revne. Så jeg har fått beskjed om at jeg kjenner noe som minner om en rie så skal jeg kontakte føden m en gang. Og det blir ks snarest ;)
så det kommer nok an på litt diverse.

Jeg skal også ha pl.ks den 6.august. Jeg har fått beskjed om at om fødselen skjer så tidlig at barnet blir prematurt vil de prøve å stoppe det. evt også se på hvor stort barnet er og helsa til mor. Osv. Og så kommer det an på hvorfor man skal ha keisersnitt. Jeg har hatt 2 akutte keisersnitt fra før. og derfor blir det pl. Nå. Men visst jeg får rier nå før ks så kan det være farlig For livmoren kan revne. Så jeg har fått beskjed om at jeg kjenner noe som minner om en rie så skal jeg kontakte føden m en gang. Og det blir ks snarest ;)
så det kommer nok an på litt diverse.

Har også hørt om fødselen starter så stopper de ikke den etter uke 34.

Prinsen ventes 06.08.13

De stopper ikke fødsel etter uke 32. Har du dato for ks så får du ks :) du må ringe inn med en gang noe skjer, så fikser de ks når du kommer inn

Mente uke 34 ;)

Jeg fikk beskjed om at de stoppa fram til uke 34 når jeg var inne med premature rier i uke 32 :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Back
Topp