Hvor mye....

x1xangelica

Elsker forumet
Jeg lurte på hvor mye har dere gått opp hitill i svangerskapet?? Legen min driver å maser fordi han synes jeg har gått opp lite, men det kan jeg ikke skjønne!! Jeg hadde gått opp 11kg til idag(37uker 3dager), var på ul på mandag og da lå ungen på ca. 3700gr, er vel ikke så lite med 11 kg da????

Jeg kan trøste deg med at jeg gikk opp godt over 20kg i første svangerskap...

æ har gådd opp 12 kg til nu,, men d verste e at 6 av de kg har kommet de siste 3 uken..  e livredd for å bli smellfeit før den her bebisen vil komme ut [:)][:)]

14 kg her! [:'(] Og det er IKKE babyen som veier 14 kg nei!!

Jeg er 37+2 og har også gått opp 11 kg. Var normalvektig før graviditen (dog 6 kg mer enn jeg trives best med). Babyen vokser som den skal, og ingen har nevnt at 11 kg er lite.

er 100 gram mer enn da jeg ble gravid..gikk ned 6 kilo di første mnd å di har jeg lagt på meg nå..

hmmm.gåt opp ca 14 nå tror j.. å nå kan d godt stoppe=)

[:)]Har gått opp 22 kg ,og får faktisk litt skjenn fordi jeg er tynn!! Jaja,har fiin mage-og det er det som teller! Var bare 46 kg når jeg ble gravid,så de første ti kg var for å komme opp til normalvekt...[:D]

denne gangen har jeg "bare" gått opp 20 kg... med første mann var jeg oppi noen å kg fortrengt nøyaktige tall hehe...
å jeg hadde normal vekt når jeg blei gravid...

æsj... har gått opp over tjue.. og de siste 8 kiloene på 2-3 uker.. ( en god del vannansamling.. [:@][&:]

jeg har gått opp 18 kg [8|] HJELLLLLPPPP[:@][:@]

Jeg har også gått opp 18 kg..... Syns det er litt i overkant, siden det fortsatt er 2 uker til termin... Sist gikk jeg opp 15 og ned 30 etter fødselen. Håper på det samme denne gang, men typisk at jeg kommer til å slite med de ekstra sjokoladekiloene!!!

Fra første til siste kontrollen så har jeg gått opp 10 kilo.... Men nå hadde jeg gått opp 3 kilo på 6 dager sist..
Skal på kontroll igjen i morgen...uuuuuh.... vil ikke på vekta!!!
Men..sånn er det når vannet samler seg![:@]

Fjo...ikke opp et gram denne gangen... MEN..er jo ikke mer enn en uke siden sist jeg veide meg da....! Men med tanke på at jeg klarte å gå opp 3 kilo på den uka så er det jaggu ikke godt å si..hehe!!! Så her..blir det fortsatt totalt 10 kilo![:D]

Back
Topp