Hvor mye..

Søster Jordbæret

Forumet er livet
hjelp får dere fra pappane i huset?! Tenker da ikke bare på hjelp med baby'n, men også husarbeid, lage mat og handling av mat osv... Og er det da han som tar initiativ selv eller må han bli mint på at "..det hadde vært fint om du kunne hengt opp de klærne som ligger i vaskemaskina..." osv?
Vet at amming blir veldig mye vår jobb, men det er da nok av andre ting de kan gjøre...

Hvor mye initiativ tar de i  forhold til baby'n? Tenker da på alt som har med baby'n å gjøre.

Litt nysgjerrig jeg... og lurer på om det er mye likt hos folk eller hva...

Vi har vært hjemme litt over en uke nå, og jeg må skryte av at pappan er veldig flink til å hjelpe[:)]. Han hjelper til både med husarbeid og stell når han er hjemme. I tillegg tar han som regel nattestellet, da får Eskil flaske.
Skal IKKE klage hvis det fortsetter som dette!!

Hmmm... tja... nei.. vel.... omtrent sånn ..... lite grann... kunne sikkert ha vert mer... Men han jobber mye da, kan vel ikke forvente så mye... Vi skal vel klare oss...

hmmm pappaen jah[8|] hehe nei han er ikke brukelig til noe[8D] men mamma hjelper til[;)] er tungt å ta alt alene.... i vertfall nå som jonas ikke vil ligge i sengen sin, han vil bare sitte på armen hele dagen.. så får liksom ikke gjort nooooe annet enn å kose og busse og stelle.. men d er jo koselig.. skulle bare ønske jeg hadde fler armer.... får ikke vasket klær eller laget middag eller noe.. er så vidt jeg får dusjet om dagene liksom... hehe jonas er jo blitt så bortkjemt.. har ikke hjerte til å bare latt han ligge å grine liksom...

Klarer ikke la Thea ligge å grine jeg heller... så det tar en stund før jeg får dusja... Nå har jeg kjøpt bæresele, så håper det hjelper litt! Da kan hun dingle litt  der mens jeg pusler rundt i leiligheta!
Bra du har hjelp av moren din da!

Her er det jeg som gjør alt med Thea... minimalt av initiativ fra samboer'n dessverre... vet ikke hvorfor egentlig. Har gitt opp jeg, så det får gå som det går...

ORIGINAL: Jordbæret

Klarer ikke la Thea ligge å grine jeg heller... så det tar en stund før jeg får dusja... Nå har jeg kjøpt bæresele, så håper det hjelper litt! Da kan hun dingle litt  der mens jeg pusler rundt i leiligheta!
Bra du har hjelp av moren din da!

Her er det jeg som gjør alt med Thea... minimalt av initiativ fra samboer'n dessverre... vet ikke hvorfor egentlig. Har gitt opp jeg, så det får gå som det går...

Signerer den, mannen min deltar lite i ting hjemme både i forhold til Alexander og husarbeid................

Godt å høre andre har det sånn og... men skjønner ikke hvorfor de ikke viser mer interresse??? Det er jo deres unger og hus og....
*oppgitt til tider jeg*

Her startet alt så bra - nesten litt for mye.... Da vi kom hjem fra sykehuset ble jeg behandlet som om jeg var handicapet og ikke kunne gjøre noe som helst selv. Begynte å gjøre ting og har nå hele bøtteballetten alene føler jeg til tider. Mannen min jobber lange dager og reiser mye og når han er hjemme så må jeg liksom minne han på ting som: "kunne du bære vesla litt slik at jeg får gjordt det og det". Skjønner synspunktet hans også at det er ikke så masse han kan bidra med når det kommer til henne, men det er jo alt det andre som hadde vært greit å fått gjordt da. Pluss, når hun ikke er sulten så er det ingenting i veien for at hun kan grine i hans armer istedenfor mine liksom.

Blir litt matt jeg av og til - men håper interessen blir større etterhvert som hun vokser[8|]

Min mann er heilt fantastisk!
Fredag sat eg og grein mens eg amma lille Elisabeth. Vart heilt frustrert, sat ute med puppen heile dagen... (Et forjeves forsøk på å få opp produksjonen min...) Men når han kom heim vart det andre boller ja. Han tok affære. Putta i ho flaska. Sendte meg i seng og tok Elisabeth med på trilletur.
Det er berre ei av alle godhistoriene! Han har vore fantastisk etter fødselen! Elska deg! [:D]

Mannen min er også fantastisk[:)] når det gjelder å hjelpe til, spesilt med Lene.
Om morgenen er det han som tar henne etter morgenmaten, slik at jeg får sove, dusje og spise...
Iløpet av dagen om han er hjemme også.

Ellers er han mye på jobb, så husarbeidet er det jeg som gjør når Lene sover.
Hadde ikke jeg rukket husarbeidet pga av skriking ell, ville han tatt tak i det også.

Back
Topp