Hvor mye

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Hei. Jeg skal selge unna noen av klærne til lillemor som hun ikke passer lenger. Har en pakke med ullklær(15 bodyer, 6 bukser, 4 pysjer, 4 strømpebukser og 5 par sokker). Alt er kjøpt nytt i vinter, det er ingen flekker eller hull på klærne. Kostet ca 6000 nytt.

Hvor mye mener dere at det er verdt?

Så alt er kun ull? Hvilken str er det?

Str og merke? Har en del å si for hvor lett det er å selge... Jeg solgte en stor pakke med hust&claire ulltøy, den gikk fort unna....

Halv pris eller Kansje litt mindre også. :)

Har prøvd å selge det for under halv pris, men det virker ikke som folk ønsker å betale mer enn en tusenlapp til tross for at den ordinære prisen også er oppgitt...
Jeg tror desverre det ikke er sesong for å få mye for ullklær, da den ulla som er å få kjøpt i butikk ofte er på tilbud. Jeg ville holdt på det til september om du har mulighet til det, da tror jeg det er lettere å få en bra pris. :)

Hadde ikke betalt 3000 kr for brukt ulltøy, selvom prisen er 6000 nytt. Absolutt maks er 1000kr tenker jeg, men tror jeg ville solgt for mindre enn det.

Ren ull, ull/bomull, ull/bambus og ull/silke. Hust&Claire, Joha, Fred's world, Safa og nameit. Str 50-62.

Er du medlem av "kjøp salg av nameit, me&i, hust&claire...." På facebook? Hadde delt det opp i mindre pakker på merker/str og lagt det ut til budrunde der ;)

Har prøvd å selge det for under halv pris, men det virker ikke som folk ønsker å betale mer enn en tusenlapp til tross for at den ordinære prisen også er oppgitt...
Ja, det er dessverre ofte slik. Har du prøvd å dele opp i mindre pakker? :)

1000kr er nok mer realistisk.
Selger du på Facebook, skriv at det er HBO også får du se hva du får. Men ser ofte at hvis man legger seg litt ned på pris, og man har budrunde, får man ofte mer, ettersom flere henger seg med på budrunden.
Kan også være lurt å dele opp i mindre pakker, etter merke, evnt vente til høsten.

Er tilbud og kampanjer på ull hele veien, føler jeg. Så tviler på du får mer enn maks et par tusen for det. Mer enn det, så kan man liksågodt kjøpe nytt på tilbud - der man får med garanti, klærne er ubrukte og man vet at de ikke har blitt vasket og behandlet feil.
Kjipt, men sånn er det.
Ville også ha delt det opp litt. 15 bodyer er mye, mange som ikke trenger så mange og enda flere som ikke vil kjøpe alt på en gang eller fra samme selger. Del det opp slik som det passer best mtp farge og klestype. Og helst vent til etter sommeren.
Lykke til med salget iallefall.

500 kr. Selv om det er uten hull og flekker o.l så er det brukt. Og folk vil ikke betale så mye for brukte klær.
Selv om nypris var ca 6000 kr så får du neppe mer enn max 800 kr for det.
Jeg selger en del klær via facebook og da selges store søppelsekker med pent og lite brukte klær for ca 800 kr. Da kan det være alt fra ull til bomull.

Jeg ser ikke på innholdet en gang om det er lagt ut for mer enn 1000kr, da kjøper jeg heller nytt, spes på budrunder da jeg kun må bestemme meg på grunnlag av bilder

Kanskje du kunne delt det opp i 2 klespakker å sette de til ca 1000 kr eventuelt sette ned pris om ingen kjøper

Jeg tror du bør dele opp pakken og selge det hver for seg :)
Jeg betaler mer for pakker med kun ull/silke eller ull/bambus enn for pakker med ulltøy. Ulltøy får vi fra "alle kanter", mens bambus og silke er sånt besteforeldre og grandtanter ikke har noe forhold til og som vi må kjøpe selv. Og da foretrekker jeg å kjøpe brukt :)

Back
Topp