Hvor mye tran skulle baby'n ha igjen? Har kjøpt möllers tran omega 3 det er riktig det vell? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte jeg skulle prøve det, men det smaker ikke noe særlig så får se om ho vill ha detBruker alle tran? Funket ikke med storebror. Han bare gulpet det oppkjører D-vitamin dråper her
![]()
Vi bruker også d-dråperBruker alle tran? Funket ikke med storebror. Han bare gulpet det oppkjører D-vitamin dråper her
![]()
Tran er bannlyst her i huset!Bruker alle tran? Funket ikke med storebror. Han bare gulpet det oppkjører D-vitamin dråper her
![]()
Lurer jeg også på. Takler ikke lukten av tran og husker tantebarnet mitt stinket tran den perioden foreldrene forsøkte å gi henne det. Fikk helt fnatt av den lukten. Er D-vitamin dråper like bra? Har en helsesøster som har snakket om denne tranen siden mini var én uke gammel, så tror nok tran er hennes kjepphestBruker alle tran? Funket ikke med storebror. Han bare gulpet det oppkjører D-vitamin dråper her
![]()