hvor mye...

Finnsikkemer

Forumet er livet
trur du at du kommer til å legge på deg i dette svangerskapet?? ;)

Så lite som mulig :p men hvor mye aner jeg ikke . 10-12 kg kanskje ;)

Helst ikke 18 kg slik som sist. ca 8 av dem viste seg å være vann, ca 4,5 kg baby med juky stuff, så egentlig la jeg ikke på meg så veldig mye... men haff, det var så tungt på slutten. Tømmerstokker til bein og jeg satt og sov :(

Helst ikke 18 kg slik som sist. ca 8 av dem viste seg å være vann, ca 4,5 kg baby med juky stuff, så egentlig la jeg ikke på meg så veldig mye... men haff, det var så tungt på slutten. Tømmerstokker til bein og jeg satt og sov :(

gikk ned 18kg første uka :P

gikk ned 18kg første uka :p
hehe før jeg dro fra sykehuset var jeg 12 kg lettere :P Håper nyrene fungerer liiiiiitt bedre denne gangen slik at jeg slipper det der. Følte meg sååå sexy med støttestrømper og rosa crocks. Croks var det eneste jeg fikk på beina den siste tiden :P

hadde også psyko mye vann..men det var pga nyresvikt og svf :/

Sist gikk je opp 25 kg, gikk ned alt det pluss 13 kg til ca. Men håpe je ikke legg på meg like mye for det var tungt:p

Jeg la på meg utrolig mye vann på slutten sist, mener jeg gikk opp 26kg totalt. De seks siste var nok vann :/
Gruer meg litt til å se hva en lang varm sommer vil gjøre med føttene mine.... ;)
Har lyst til å legge på meg minst mulig denne gangen. Har et mye større utgangspunkt enn sist, vært fint om jeg kunne gå max 5kg opp :/

Jeg gikk kun opp 4 kg sist :) Men håper jeg ikke går opp mere enn 8 kg denne gangen!

Jeg prøver å holde meg til jordmors anbefaling med 6-8 kg

åssen er det mulig angelica? 6-8kg bare??? i wiissssshhh

Har på følelsen at det blir flere kg en sist :P Gikk opp 7 kg og ned 12 med Thea, så egentlig var jeg bare et skjelett med baby på midten. :/ Ingen energi og klarte såvidt gå med magen siden keg var så skrøpelig...

åssen er det mulig angelica? 6-8kg bare??? i wiissssshhh

Jeg la på meg 8 kg med Aron. Men nå har jeg høy BMI og har godt av å være påpasselig. Men hovedsaklig går det i å spise sundt og bevege seg (noe jeg har vært dårlig med de siste to ukene pga ekstrem trøtthet og ugghenhet) Men neste uke blir det andre kår ;)

jeg gikk opp 20 kg sist.. og gikk bare ned igjen 13/14 av de... :-/ så håper virkelig att jeg ikke legger på meg så mye denne gangen! legen anbefalte meg 5 kg...

Max 10 kg håper jeg. til nå har jeg gått ned 3kg så kan gå:)

Sist jekk eg opp 10 kilo, håpe kje eg går mær opp enn det denna gången helle. Men har ein dtygge magafølelse på at eg kjeme te å gå mær opp....

Back
Topp