hvor mye....

*AhjerterK*

Forelsket i forumet
Hvor mye sover barna deres på dagen nå???

Her legger vi minstemann i 21-22 tida, og så sover han (med noen avbrudd) til 8 tida.
Men så vil han hels ikke sove på dagen lenger.

Flere som har det slik??

Sover 2 ganger om dagen..
Varierer litt hvor lenge, men ca 1-2 timer til sammen..
Her må jeg trille litt for at hun skal sovne på dagtid, og hun sover best ute!!!

Her sover han 2 ganger for dagen..
Første dubben i hal 10 tiden, ca 2 timer.. andre dubben i hal 2 tida, ca 2 timer her også..
Legger seg om kvelden kl 7 hver dag og sover til 7-8...

Hun sover så forskjellig på dagen.. 2-4 dupper om dagen på alt mellom 20 minutter til 1 time.. Men hun legger seg halv 7 og sover hele natten, 12 timer : )

Han sover fra 19 tiden til 7-8 på morran uavbrutt, også kan han sovne igjen en timestid etter melk. også blir det en lur på 30-1 time i 12 tiden. og en lur endten før eller etter middag som han får i 15 tiden. da sover han 30min til 1 time. så det blir 1-2 lurer.Han har veldig korte lurer synes jeg. Men det går ikke noe utover nattesøvna.

søstern sov som regel mellom 10 og 14 timer i strekk på nattan og kunne likevell sove 2-4 timers lurer på dagen. deilig tid husker jeg. men begynner de å tulle kan det helt enkelt være en periode eller tenner på gang eller at de ikke trenger den søvnen på dagen.

hender ofte at det bare blir en lur på minin her også, men da er han temmelig trøtt i trynet i 18 tiden og gnir kveldsmaten rundt i øya sine hehe.

Min syns soving er noe stort tull for tiden...

Som regel sover han fra 2030 til 6-7 om morgenen. Så sover han en lang lur lur fra ca 10-12 (deilig!!), og en til på kanskje 1 time fra 3-4 ca.

Men dette variere litt. I dag var vi ute på en lang tur, og da ble søvnen hans litt forstyrret, så han sov to korte lurer tidlig på dagen istedet. Da var han stuuup trøtt kl 20.

Jenta mi sovner rundt kl 19-20 og sover til ca. kl 8. Hun er oppe 1-2 ganger for amming. På dagen sover hun 3 ganger. Den første hvilen er på minst en time, mens de to andre vanligvis er på 30-45 min :)

Her har vi to lurer i løpet av dagen, den første på 1,5-2,5 t og den andre ca 1 t. Han er i seng i mellom 19 -19.30 og sover stort sett natten igjennom, sover ca 11 -12 t på natten.

Vilde sover 2 dupper på ca 3 timer på dagtid, ellers legger hun seg i mellom 19.00-20.00 å sover til 06.00-07.00 litt melk å 2-3 timer til.

2-3 ganger, helst 2. Det varierer hvor lenge egentlig.

Sover fra ca 19 til ca 7
På dagen varierer det veldig...noen dager har hun ikke tid til å sove, men som regel blir det 2-3 dupper på ca 30min hver Noen ganger mer andre ganger mindre.

2-3 supper, ca 1-1,5 time per dupp :)

Back
Topp