Hvor mye

Lene!

Glad i forumet
sover de små på dagtid nå?
Her synes jeg det blir vanskeligere og vanskeligere å legge vesla, og hun sover ikke mer enn 30 minutter sammenhengende.

sover 3 kvarter-time etter at hun har fått frokost og før lunsj!
2-3 timer etter lunsj
3 kvarter time etter middag...

litt variabelt, men nå idet siste har hun sovet ca 2 timer på formiddagen, og ca 1 time på ettermiddagen [:)] h[:)] h[:)]un sover ikke like mye når det er superkaldt ut og må sove inne!

Her har han to power-naps på dagen[;)]
Først en på alt i fra 1,5 - 3 timer og en på etter middagen på 1-2 timer alt etter sånn. Får ikke sove etter kl.18, da vi legger han for kvelden i 8 tida[:)]

Times tid etter frokost, par-tre timer midt på dagen og en liten time på ettermiddagen..Ikke så mye våken med andre ord.

Men om det skjer masse trenger hun ikke så mye søvn..

Her soves det 3-4 smålurer på 30-45 min iløpet av dagen. Har vært sånn i over en måned, og må si jeg savner at hun kunne sove 2-3 timer i strekk. [:)]

Alt fra to halvtimer i løpet av dagen til en halvtime-times lur+2timers lur. Syns han sover litt for lite, men er vanskelig når han ikke sovner kjapt i vogn eller bil lengre engang.

Her vekker jeg henne ca 8.30,så sover hun ca 15-20 min i 11-tiden, så er hun våken til rundt 14.30-15 og da sover hun 1-1 1/2 time og så legger jeg henne 19.30-20 om kvelden of da sover hun til 6.30-7, får litt pupp og sover igjen til jeg vekker henne.....
Sover lite om dagen men heller det enn oppe om natten[:)]

maks 40 minutter om gangen, nå også når vi går tur, har ca fire slike til dagen....[&:]

Her våkner ho ca 7...
Sovner 8.. sover 1 time...
Sovner igjen 11.. sover 30 min..
Sovner igjen 14.. Hvis jeg går tur her, så sover ho i 1,5 time..
Legges kl 19 igjen..

Så blir 3 timer på dagen...

her sover vi fra 09.30-12.00 og fra 14.00-16.00
og tar natt kl 18.00-06.00, flaske og sover videre til 08.00..heilt greitt liksom [:)]

i dag sov hun 2,5 t gjennom hele dagen.. 30 min i 12 tiden og 2 t fra 3 til 5 varierer veldig og kommer an på hva vi gjør..

Her er det sjelden at han sover mer enn 1 time iløpet av hele dagen.. Har som regel 2 dupper på 30min hver hele dagen..

Sover to-tre økter i løpet av dagen, ca 3 timer til sammen.

Sover som regel 3 dupper på 30 min hver. Noen ganger kan det bli 4. 

Sings:hørtes ut som en drøm![:D]

i ukedagene har vi det ca slik: våkner 07.30. Legges 08.30-09.00 og sover 2-3timer. Våken 2-3timer,legger seg i 1 1/5-2 timer. Våken i 2-3timer,så en lur på 1 time. Våken 3timer,så tar hun kveld. Varierer veldig nårtid klokka på dagen detter skjer.

Back
Topp