Hvor mye

Jaybird

Gift med forumet
Har dere gått opp?

Jeg har gått opp 3kg på 3 uker! Fortsetter dette så kommer jeg til å ha 40 kg ekstra i slutten av svangerskapet[:D]
Men jeg lurer på hvor det har lagt seg henne. Eneste er at jeg føler meg feit rundt magen, men der er jeg i grunn mest oppblåst. Alle klærna passer som vanlig. Merkelig.[8D]

Jeg har ikke turd å gå opp på vekten siden jeg fant ut at jeg var gravid[:-][:-]
Venter til jeg er hos legen...Gruer meg...[8D]

Når jeg ser på helsekortet fra sist så hadde jeg lagt på meg 2 kg når jeg var 9 uker på vei, og la bare på meg 10 kg tilsammen , så det er håp for at du ikke legge på deg altfor mye[8D]

Jeg har gått opp 2 kg...forrige svangerskap la jeg på meg 16 kg. Men de raser fort ned igjen da...en uke etter fødsel var jeg gått ned 11 kg allerede..

ORIGINAL: mokkenikke88

Jeg har ikke turd å gå opp på vekten siden jeg fant ut at jeg var gravid[:-][:-]
Venter til jeg er hos legen...Gruer meg...[8D]

Når jeg ser på helsekortet fra sist så hadde jeg lagt på meg 2 kg når jeg var 9 uker på vei, og la bare på meg 10 kg tilsammen , så det er håp for at du ikke legge på deg altfor mye[8D]

Håper virkelig ikke det. hehe.

ORIGINAL: jealie28

Jeg har gått opp 2 kg...forrige svangerskap la jeg på meg 16 kg. Men de raser fort ned igjen da...en uke etter fødsel var jeg gått ned 11 kg allerede..

Da er det håp da:D. Jeg spiser konstant, så er vel min egen feil. Men når jeg må velge mellom å spise, eller være kvalm, så velger jeg å spise. Da kommer ikke kvalmen=P.

Har ikke turt å gå på vekta... puppene har allerede vokst seg en str. større (omtrent!) og magen, sideflesk og lår har nok fått seg et par kilo de og [:'(]

ORIGINAL: *Endelig2*

Gått ned 1 kg faktisk-

Urettferdig! Jeg kan gi deg en kg, så er du i 0, og jeg har bare gått opp 2kg;). Vææææææær sååå sniiiiiiiill!

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: *Endelig2*

Gått ned 1 kg faktisk-

Urettferdig! Jeg kan gi deg en kg, så er du i 0, og jeg har bare gått opp 2kg;). Vææææææær sååå sniiiiiiiill!

Veeeldig snilt meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, nei takk[8D]
Har mer enn nok fra før[:'(]
Gikk bare opp 5 kg sist, så håper det ikke blir noe mer nå.

Jeg har ikke veid meg, men går ut i fra at jeg har gått ned en del siden jeg ikke klarer å holde på noe mat nesten.. [:'(]

Har ikke badevekt, så aner ikke[:-]

Angrer virkelig på at jeg veier meg... Og at jeg kjøpte badevekt for 2 år siden...[:@] [8D]

Vet ikke hvor mye jeg har gått opp til nå, for jeg eier ingen vekt.
Så får sammenlikne ved neste kontroll (synes forøvrig ikke det er så morsomt å bli veid heller)

tror vekta har stått stille.. muligens kanskje en halv kilo, eller en [;)]

Back
Topp