Hvor mye vokser..

tingeling1990

Glad i forumet
Hei!
Noen som vet hvor mye livmoren vokser første trimester? Er 5+5 på vei og føler jeg allerede har en tennisball der inne (for å ikke nevne OPPBLÅST i tillegg) :p

Hei!
Noen som vet hvor mye livmoren vokser første trimester? Er 5+5 på vei og føler jeg allerede har en tennisball der inne (for å ikke nevne OPPBLÅST i tillegg) :p

Tvillinger?? :P

Innen første trimester er over, skal livmora komme opp over skambeinet vel eller noe sånt?

Skal si det slik at samboer er faktisk tvilling! Haha.. og vi har maaange i slekten som er tvillinger:p hadde ikke komt som noen overaskelse om det var plutselig 2 inni der :p

At han er tvilling skal ikke ha noe å si, men hvis du har i slekten skal du jo ikke se bort fra det. :p

Skal si det slik at samboer er faktisk tvilling! Haha.. og vi har maaange i slekten som er tvillinger:p hadde ikke komt som noen overaskelse om det var plutselig 2 inni der :p

Hehe, så spennende! Kan være alt der nede blir litt mer oppsvulma pga større blodtilførsel å at det er derfor du kjenner det så godt :)

aee7dc154a86d25bb1d55caeb279bd98

Denne får du gratis på Vitus apotek og ditt apotek.
Jeg syne det er moro å lese i den. Boka blir oppdatert hvert år. Hadde den sist også.

Back
Topp