Hvor mye ville du betalt for rundvask/vårrengjøring av hus?

tiia85

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Med en mor med bekkenløsning, en far med skadet fot og fødsel innen en måneds tid frister det å sette bort vårrengjøring av huset for å slippe å slite ut begges kropper før minien kommer.
Har et "passe stort" hus med to etasjer, er vel rundt 200 kvm, med kjøkken, stue, to bad, vaskerom, tre soverom og et kontorrom i tillegg til litt ganger mellom rommene.
Har ingen erfaring med annet enn flyttevask, så lurer på hva som er grei pris å betale for noe slikt?

Tror mamma har fått 1500-2000 for flyttevask. Men det er litt mer omfattende kanskje?

Med en mor med bekkenløsning, en far med skadet fot og fødsel innen en måneds tid frister det å sette bort vårrengjøring av huset for å slippe å slite ut begges kropper før minien kommer.
Har et "passe stort" hus med to etasjer, er vel rundt 200 kvm, med kjøkken, stue, to bad, vaskerom, tre soverom og et kontorrom i tillegg til litt ganger mellom rommene.
Har ingen erfaring med annet enn flyttevask, så lurer på hva som er grei pris å betale for noe slikt?

Timepris kan jo være tingen da... Kanskje 150kr timen?

Normalt er vel å avtale pris pr m2 eller pr time?
Kan tenke meg et sted mellom 6-8 000 for et så stort hus.
Regner med du skal ha vasket inni skap osv?

(Jeg fikk pris på 5000kr for en leilighet på 90m2 - flyttevask)

Jøss så billig? Vi betalte 8000 for huset vi :p
Privat eller firma?

Hun vasket ned for ei venninne. Mener å huske det var 2000 når jeg tenker meg om. Tror hun brukte ca 5 timer, to dager. Altså ca 200kr timen. Svart.

Privat eller firma?

Hun vasket ned for ei venninne. Mener å huske det var 2000 når jeg tenker meg om. Tror hun brukte ca 5 timer, to dager. Altså ca 200kr timen. Svart.

Privat... Firma skulle ha 16000 regnet utifra m2, antall m2 med bad osv

Back
Topp