hvor mye ville dere betalt?

Veronica_82

Forelsket i forumet
Vi har bestemt oss for vaskehjelp. Det er 2 jenter som skal ta jobben, de ska vaske en gang i uka. Jobben vil være:

Vask av gulv
Støvsuging av sofa og tepper (3 tepper)
Støvtørking
Vask av bad og 1 ekstra toalett

Jeg rydder og gjør klart før jentene kommer. Jobben vil ta max 1,5 time på 2 stk.

Hvor mye skal jeg betale dem? De er 17 år begge to og venner av familien.

Hmm...Hvis det tar 1,5 time... 200 kr til hver kanskje? nei vet ikke jeg, ikke lett å sette en pris [&:]

Vettu, jeg hadde vaskehjelp for første gang i dag[:D]
Bare såååååååååå deilig:DD

Hun er en dame i 50 åra som er polsk, og hun tar 100 kr timen.

Jeg jobber hos mine foreldre, 1 gang i uken= ca. 1,5-2 timers arbeid. Da får jeg 150 kr i timen.

Hver uke vasker jeg 3 bad, 1 gjestetoalett, støvsuger 2. etasjen (125 kvm), støvsuger 2 trapper, vasker 1 vaskerom, tørker støv i stuen og på loftstuen.

Her tror jeg det er vanlig å betale rundt 120 kroner timen for vaskehjelp. Så kanskje 200 kr til hver?

vet at ung jobb her i bergen setter et minimum krav på at deres "ansatte"/ungdommer får 90 kroner timen for den jobben de gjør når de klipper gress, vasker, og driver med forefallent arbeid.
men disse er då 14-15 år..

Tenkte en fast pris på hele huset som er på 120kvm. Da deler de når de er 2 på jobben. og så blir det mer de gangene de kommer en og en.. Det er jo egentlig jobb for en person. Uten rydding.
Syns 400kr er alt for mye for den lille jobben. Tror jeg lander på 300.. da har de 100kr timen hver.
Jeg var vaskehjelp for 6 år siden. Da hadde jeg 45kr timen og det var et stort, veldig skittent hus. Fyttirakkern! Var ikke lenge der før jeg slutta.

ORIGINAL: ruger

300 kr på deling[8|]

150 hver [8D]

Back
Topp