Hvor mye vekt tapte du rett etter fødselen?

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Lurer på hvor mange kilo forsvant før dere ble skrevet ut av sykehuset. Hva med ukene etterpå?
 
Jeg hadde gått ned 6 kg den dagen jeg kom hjem også har jeg gått ned 2 kg til etter det. Fødte på mandag :)

Er nå minus 5 kg fra før jeg ble gravid.
 
Jeg gikk aldri på vekta på sykehuset og heller ikke de første 14 dagene ihvertfall. Når jeg gikk på vekta etter 2 måneder hadde jeg gått ned de 11-12 kg jeg gikk opp med førstemann ihvertfall. Var nok noenlunde det samme med andremann også, men da hadde jeg gått opp 14kg. Om det tar meg en halv måned eller et halvt år og gå ned svangerskapskiloene spiller ingen rolle for min del :)
 
Hadde gått ned 6kg når jeg kom hjem fra sykehuset. Snuppa er 16 dager nå, og jeg har gått ned totalt 13kg, la på meg mellom 16 og 19 kg under graviditeten [emoji15]
 
Jeg gikk opp ca 12kg ila svangerskapet.
Tenkte ikke på å veie meg da jeg kom hjem fra sykehuset, men rundt en uke etterpå hadde jeg mistet 7kg. Nå er det tre uker siden jeg fødte og har samme vekten som uken etter fødselen hehe. Kan ikke skryte over å ha gjort så mye for å gå ned heller da..var veldig tynn og undervektig før graviditet så noen kg ekstra har ikke gjort meg så mye;)
 
La på meg 15,7 kg, og har til nå gått ned 12 av de, 14 dager etter fødsel. Ikke noe jeg har stresset med, vi går tur og pupper - det er nok for min del [emoji173][emoji4]
 
Jeg veide meg i dag 12 dager etter fødsel. Gått ned 10kg, men stresser ikke noe med det! Etter fjerde fødsel vet jeg at det er godt å ha litt å tære på til ammingen[emoji6][emoji106]
 
Jeg gikk ikke opp noe og gikk ned 7 kg ca etter fødsel. Men nå har jeg visst lagt på meg et par igjen. Dessverre![emoji15] Men spiser litt nye godt her jeg tusler hjemme [emoji85]
 
Veide meg ikke på sykehuset, men har gått ned ca. 12 kg (11 dager siden fødsel).
 
La på mig 20 kg under graviditeten, 10 kg försvann första veckan och ytterligare 5 kg de följande två. Sen har det stått stilla, men är inte i superbehov av att tappa de sista fem.
 
-9,7 kg etter tre dager, 14,8 etter ei uke. Stått stille etter det, blir mye kake når folk kjem på barselbesøk [emoji85] haha
 
Hadde en vektøkning på 12 kg, så langt har jeg gått ned 8 av dem. Er i dag 11 dager siden fødsel. Har ikke gjort noe for å gå ned i vekt. Håper litt på at amming og sunt kosthold skal hjelpe meg ned, frem til jeg får energi til å begynne med trilleturer.
 
Gikk opp 20 kg og gikk ned rett etter fødsel. Har gått ned litt til, men stresser ikke med det[emoji5]
 
Fødte mandag 20. og har nå gått ned 12 kg :)
 
Gikk opp ca 25kg, i overkant av 10kg var borte når jeg kom hjem 14 dager etter fødsel (prematur, så ble ekstra lenge på sykehus). Har ikke veid meg de siste dagene, regner med flere kg forsvinner når jeg begynner å trille turer. :)
 
Back
Topp