Hvor mye vekt skal man legge på forandringer i livmortappen?

Rosa på ball

Glad i forumet
Lurer jeg på... Har IKM i løpet av uken som kommer og føler litt stikkinger i brystene og er småkvalm.. Så går jeg her og lurer da, som så mange av oss gjør.. Mon tro om dette skyldes at det endelig har klaffet... Pleier aldri å ha slike symptomer før jeg får mensen, det eneste jeg pleier å merke er at humøret er så som så...

Så kjenner jeg på livmortappen og den er ihvertfall ikke slik det står beskrevet på pernille at den skal være ved tidlig svangerskap - selv om den for 2 dager siden var høyt oppe osv - de stemte jo med tidlig svangerskap.. Nå synes jeg den kjennes mer åpen ut, noe som stemmer med tiden rett før mensen..

Noen som har erfaringer?

Denne tiden er ikke akkurat av de enkleste[:'(]

Hei på deg[:)]

Huff, denne ventinga er ikke alltid enkel nei... Det tror jeg mange av oss kan skrive under på...
Jeg vet ikke om man kan stole 100 % på denne tappen jeg. er ikke så kjent med det...

Men krysser fingrene for deg[:)]

klem

Signerer det Sollise skrev [:D]

Har ikke greid å finne helt ut av denne tappen selv, jeg...
Men krysser fingrene for at det er din tur denne gangen[;)]

nei det er ikke så lett å kjenne og vite med den tappen nei.. den er en liten raring.. jeg skjønner meg ikke på den.[:D] håpe det har klaffet for dere[:D][:D] krysser alt jeg eier å har [;)]

Tusen takk:-) Er ikke stort annet enn å vente å se.. Når jeg kom hjem nå i kveld ser jeg at puppene mine nesten ser ut som veikart, noen blodårer er skikkelig tydelige.. Men, for alt jeg vet kan jeg bare være premenstruell, selv om jeg ikke har pleid å være slik før.. Jaja, jeg krysser alt som krysses kan og så får vi se hva uken bringer...

Lykke til alle sammen[:)]

Det høres jo ut som at det kan være en spire som har klort seg fast i magen din...
Blir spennende å høre hva testen viser[;)]

Masse lykke til!!!

Hei hei!
Har ikke store erfaringen med denne tappen jeg heller, men den har vært myk hele tiden syns nå jeg. Men når jeg derimot ble gravid så har den vært hard og lukket, og dette har jeg faktisk aldri opplevd før[:D]
Vi håper på det beste for deg! masse lykke til!

Back
Topp