hvor mye vektøkning?

squat

Forumet er livet
til dere som har fått tvillinger eller er på vei, hvor mange kg gikk dere opp under svangerskapet, eller vor mye har dere gått opp til nå? jeg er 22+5 og har allerede gått opp 11kg, men lurer på hva som er normalt med to i magen

Jeg vet ikke hva som er normalt, men jeg har gått opp 5 kg og er nå i uke 27. Har kastet opp mye og har lite matlyst, regner med at det er derfor jeg ikke har gått opp noe særlig.

Hei igjen!
Fra november til jeg var hos jordmor i forrige uke hadde jeg kun gått opp 100 gram. Syntes det plutselig var veldig lite når jeg leser om dere... (er nå 22+2). Jeg har imidlertid endret kostholdet en del fordi jeg blandt annet ikke har hatt lyst på søtsaker i det hele tatt. Før graviditeten var jeg en notorisk sjokoladespiser!
Jordmor kunne "trøste med" at kiloene kommer, for magen vokser i full fart (!), og alt står bra til med jentene.
Godt vi er forskjellige [:)]

Jeg la på meg 14 kg frem til uke 31... så kom det vel 16 kg på to uker!! Men det var bare vann... masse vann. Jentene kom i uke 33+6.

Jeg la på meg 23 kg. 2 dager etter fødselen var 13 kg borte. og 2 uker senere var alle 23 kg borte. Ble bare borte av seg selv. Klager ikke da

Jeg er 18+5 og har gått opp 2,5 kg.

Back
Topp