Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hehehe...min katt har også veid 7 kilo, men nå er han nede i 6,3 kilo. Svær hannkatt!
Har slanket han på diettfor, i tillegg til at han får mat i en sånn mateball. Det betyr at han må slå rundt på en ball for å få maten ut. På den måten spiser han bare når han er sulten, ellers gidder han ikke.
Katten min stjeler mat også. Rapper alt fra frukt og grønnsaker til brød og kjøttvarer. ALT han får tak i kan man si, hehe. Lik mora si!
Oi da har du en stor katt! Jeg har to birmajenter, og de skal veie under tre kg. Princess (hun på bildet) er veldig glad i mat og liker ikke mosjon, så hun veier ca 3,2 kg. Pebbles er lang og slank, og er tett oppunder 3 kg.
Min katt går også på diettfor. Men tror ikke det hjelper så mye nei.
Har sluttet å gi han lørdagsgodt. Magen blir jo slept på gulvet etter han når han går. Veldig mye flesk på katta mi
Jeg har jo to jeg da - Muskat, lang, slank, kanskje tre kilo, og Sophus, liten og tjukk, og veier sikkert over fire nå... Nytter ikke å slanke han heller, for han spiser maten på trappa til naboen... veldig glad i mat! Håper han skal strekke seg litt i været og bli mer proporsjonal - han er bare 9 måneder gammel
er ikke helt sikker hva han veier nå,sku prøvd å veie han,men er ikke så lett å få han til å stå på en vekt..men begynner å bli stor nå[:D]får seifile iblant,en rømme eller fløyteskvett en skjelden gang hvis jeg har..han heter Pu[:D]
den største katten her (kastrert hannkatt) veier nok godt over 6 kg .. men det er innekatt så det er begrenset hvor mye mosjon den får .. lat er han også .. vil ikke kalle han feit, men han er bare stor .. den lille katten er under 1 år, lang og slank .. er bengal av rase så de er veldig lange og slanke .. veier vel rundt 3 tror jeg (tipping)