Hvor mye veier de nå?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Vi var på 6 mnd kontroll i dag og han fikk SÅ mye skryt. Helsesøster utbrøt; ''Hva? Krabber han?!?! ''
Der han krabbet bortover matta :P Han fikk veldig skryt som sagt, det er jo ikke akkurat hver dag man ser en på 6 mnd som krabber + sitter på rumpa si :P Så jeg ble stolt mor da vet kan dere tenke dere. :)

Ellers var han fin i vekta og lengde.
Han veide 7500 og var 68 lang så han er fortsatt litt slankere og lengre enn gjennomsnittet. :) Perfekt gutt.

Hvor mye veier babyen din nå/ hvor mye veide h*n på 6 mnders kontroll? :)

Babyen min var 8450 og 67.5 lang på 5 mndrs kontrollen, ska på 6 mndrs kontroll 13 februar :P

babyjente 27 Juli ♡

6 mnd. kontroll: 70 cm og 8830 gr. Alltid vært lengre enn gjennomsnittet og litt under/akkurat på gjennomsnitt på vekt, men nå har vekten gjort et lite byks og ligger litt over.

Tror han var nesten 8,5 kg og 67 cm:-) og en liten latsabb som har det fint på ryggen. Vi lo godt både hs og jeg når vi skulle få han til å snu seg og han stritta imot med kroppen og stoppet med foten:p
Han KAN, han bare gidder ikke. Hehe
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Han var 7930gr og 71 cm. Egentlig lagt dårlig på seg hele veien, men er innenfor nå :) (han var 4100 når han ble født)

Min lille frøken var ca 7200 g og 67 cm på 6 mnds.-kontrollen :)

Vi skal ikke på 6mnds kontroll før om 10 dager.. Men vi var på 5mnds forrige uke, og da veide snuppis 6300g og var 64 cm. Hun veide 3300 når hun kom til, men sleit veldig med å legge på seg fra hun var 5 uker!

Prinsesse juli 2013

Hmm... Har aldri tenkt at tuppa her var liten, men på 6 mnd kontrollen (og ganske nøyaktig 6 mnd) veide hun 6925 og var 66cm lang :-)

Frøkna mi er 71 cm og 8810 gram. Da var hun nesten 6 mnd :) Alltid vært lang :) Perfekt tulle ;)

♡Prinsesse 14 juli♡

66 cm og 8,5 kg. Tåpelige helsesøster sa at jeg måtte passe littegranne på vekta hennes.

Passe på...? De er snodige noen av dem. Jenta mi har alltid liggi rundt den rød linja på tabellen men hun spiser som en hest men har en driven som en duracell kanin. Hun har alltid vært blid og fornøyd og det er hun enda selv om hun veier laaaaaaaaaaangt under det hu ''skulle'' ha veid! Så lenge de er fornøyde og har energi så tror jeg ikke det er noe å tenke på...

7820 og 70 cm... En lang og slank frøken :)

Herlig :)
Jenta mi var 8380 gr på 5 mnd kontrollen. Skulle egentlig på 6 mnd kontroll i begynnelse av januar, men hs va syk så då blei d utsatt til 27 januar... kjedelig og vente så lenge :p

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Tidemann var 9260 gram og 72 cm :) :) Kjempe gutt, like stor som en 9-10 gammel baby gitt... hehe ;)

70cm og 8990;)

Jenta mi var i dag 70 cm og 9,7 kg. Vi fikk beskjed om å mate som vi gjør. Siden hu kommer til å rase i vekt når hu blir mer aktiv.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp