Hvor mye veier babyen din?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Vi var innom HS i dag og veide. Nå blir han 10 uker på lørdag.
Med klær veide han 6,06 kg. :)
Hvor mye veier babyen din og hvor gammel var h*n da du veide siste? :)

Veide idag(har vekt hjemme), 12 uker og 2 dager: 6110gram:) Det var kun i ny bleie, sånn som de veier på helsestasjonen:)

Veide på mandag, da veide han 5810 gr, han er 10 uker idag :)

5,3 forrige torsdag, rett før 10 uker :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Mye tror du vi kan trekke fra på klær? Body, bukse og litt store sokker.. :)

*sjekke*

På vekta her utgjør en langermet body, joggebukse og et par sokker 125gram:) Vekta runder opp/ned til nærmeste 5gram.

Skal på 3 mnds kontroll på mandag! Blir spennende og veie, snuppa er 12 uker i mrg..

Hun var 5,3 kg på 6-ukerskontrollen. Jeg tipper hun har passert 6 kg nå (12 uker i morgen). Det er enda et par uker igjen til 3-månederskontroll, det blir spennende, ikke minst lengden som ikke er målt siden fødselen.

Hermine veier 4990g nå, og er ca. 55cm, hun er 11 uker.

10 uker. Veide på vekta hjemme og da veide hu litt over 6 kg. Skremmende siden hu veide 2710 gram når hu ble født. Vokser alt for fort for meg

Han er rett over 6 kg nå, og fyller 4 mnd fredag i neste uke. Lå midt mellom gjennomsnitt og nedre normal på 3mndskontrollen.

På 6 ukerskontrollen for et par uker siden veide hun 4960g. Tipper hun veier noe over 5kg nå da :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Veide henne igår, med bleie på. Da veide hun 5 kg. :-)
Hun er nå 9 uker og 3 dager.
synes det er så gøy, for det var flere som mente at jeg ikke ville klare å amme henne, siden jeg gikk så mye ned i vekt med førstemann. Storesøster måtte få tillegg, og veide mye mindre enn lillesøster gjør nå. Så jeg er kjempestolt av at hun veier så mye nå, bare på morsmelk! :-)

Veide henne igår, med bleie på. Da veide hun 5 kg. :-)
Hun er nå 9 uker og 3 dager.
synes det er så gøy, for det var flere som mente at jeg ikke ville klare å amme henne, siden jeg gikk så mye ned i vekt med førstemann. Storesøster måtte få tillegg, og veide mye mindre enn lillesøster gjør nå. Så jeg er kjempestolt av at hun veier så mye nå, bare på morsmelk! :-)

Så bra at d har gått så bra!! ;-)

Her veier hun 5,1 kg og er 10 uker i dag.

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Hun veide 4800 gram ved forrige kontroll (da var hun elleve uker). Ny kontroll til uken. Blir spennende å se hva hun veier da! Da skal hun ha første vaksine også. Skummelt!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp