Hvor mye vann

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
drikker deres små ved siden av grøt og annen mat?
 
Veldig lite.. hun tar dessverre ikke flaske, og tutekoppen har hun ikke helt funnet ut av enda. Får noe i munnen, men spytter ut mye.
Jeg passer heller på å amme hyppig mellom de «faste» måltidene :)
 
Hun får så mye hun vil når hun spiser, ikke at det er så mye akkurat. Tilbyr vann innimellom ellers og, men hun vil helst ha puppen da :)
 
Hun elsker vann og elsker å drikke selv. Kan kose seg med tutekoppen lenge, men varierer veldig hvor mye hun får i seg [emoji23]
 
Han er glad i vann, men han sliter litt med disse tutekoppene:) prøvd den "treneflaska" fra mam og tutekoppen fra Remas merke, men blir mest tygging og lite som kommer inn. Gir nå bare vann fra vanlig flaske, eller i vanlig kopp, men hadde vært greit med en kopp han kunne fått til selv. Hvilken tutekopp bruker dere?
 
Mi drikker veldig lite vann. Tror ikke hun liker det.. bare spytter ut og griner på nesa. Har prøvd alt av tutekopper snart, flasker osv... nada effekt.
To mnd nå uten fremskritt. Jaja, tålmodighet vil kanskje vinne frem til sist? :rolleyes:
 
Veldig glad i vann:)
helst fra mitt glass, eller andre "store glass/kopper". Så jeg gir henne som oftest på fanget med gulpeklut under halsen [emoji14]

Har hendt hun har krevd vann istedenfor melk om natten og.. Det var ikke lett å forstå første gangen mens hun hylte og ikke ville ta puppen [emoji28] Jeg prøvde faktisk bare i desperasjon fordi ingenting hjalp..
 
Last edited:
Storebror på 5 deler gjerne vannflasken sin med snuppa 6m som synes det er sååååå stas. Slurper i seg en del...
 
Min elsker vann og er veldig flink til å drikke selv av tutekoppen :)
 
Frøkna her elsker også tutekoppen sin! Første par dagene bare tygde hun på den, før hun plutselig fant ut hvordan hun fikk vann ut av den. I starten rant det meste ut igjen, litt fordi hun ble så overrasket hver gang det kom vann hehe, men nå blir hun stadig flinkere til å kontrollere sugingen så vannet havner mest i magen[emoji6]
Nå får hun vann til hvert måltid. Etter noen skjeer med mat får hun noen slurker vann, så mat, så vann osv. Og hvis hun virker litt tørst ellers nå i det siste (veldig greit siden det er så varmt for tiden). Er ikke store mengdene hun får i seg totalt, men litt mer stadig, og veldig fint hun liker vann syns jeg[emoji4]
 
Som de fleste skriver så kommer det litt inn og en del ut [emoji5] Hu drikker både av vanlig plastglass og tutekopp, tygger en del på tuten så får se hva vi gjør etterhvert [emoji6] Jeg tilbyr kun ved måltider [emoji4]
 
Back
Topp