Hvor mye vann drikker dere?

Marrihøna

Forelsket i forumet
♡Oktoberskattene 2026♡
o_OForsøker å få i meg mer vann, nå som jeg har en liten spire. Hvor mye bør man drikke?

Jeg drikker nesten ikke vann, burde gjøre det for sist gang endte jeg opp med diabetes medisin...
Skal prøve å drikke minst 3-5 glass pr dag, fordelt på en hel dag.

Lite.. et par glass kanskje. Nå er det hverdag igjen og jeg harforbud mot brus i hverdagen, så da blir det bedre kaffe er ikke like godt, så drikker mer te o.l. og det er jo bedre ennkaffe mtp koffein

Nå som jeg prøver å unngå det jeg vanligvis drikker (kaffe og sort te), er det lettere å få i seg masse vann. Jeg har 1/2-liters flasker med springvann stående i kjøleskapet og drikker vel 1,5-2 liter per dag.

Altfor lite. Alltid gjort.. drikker det som regel kun når jeg skal ta tabletter eller trener, noe det blir lite av for tiden :confused: drikker mye cola zero da:p

Altfor lite. Like egentlig ikkje vann. Men forrige svangerskap var det kul vann med isbiter eg ville ha så håper det er det denna gongen også :) har soda stream så håpe at det hjelpe litt på

Jeg drikker nesten ikke vann, burde gjøre det for sist gang endte jeg opp med diabetes medisin...
Skal prøve å drikke minst 3-5 glass pr dag, fordelt på en hel dag.
Kan man få svdiabetes pga for lite væskeinntak? Hadde også svdiabetes på slutten av første svangerskap. Kostholdsregulert. Jeg drikker lite generelt, men når jeg er gravid, blir jeg mer tørst. Kjenner jeg blir tørr i halsen liksom.

Jeg var tørstig hele tiden og drakk mye. Bare ikke vann.. Først trodde jeg det var pga urinveisinfeksjon, men når jm sjekket sukkernivå var det veldig høyt. Husker ikke hvor høyt det var. Prøvde å slutte med og drikke brus o.l til jeg fant ut jeg var gravid igjen.

Er tørstig nå også, bare ikke hele tiden og jeg løper ikke på do hele tiden. Et triks og unngå urinveisinfeksjon er og holde musen varm å bruke bomull truser. Var det jeg fikk tips om ble jeg fikk det i mitt andre sv.skap.

Burde drikke mer, prøver å bli flinkere:)

Alt for lite :hilarious:

Back
Topp