Hvor mye vann drikker dere?

Ettmammahjem <3

Glad i forumet
Julikulene 2020
Jeg er kjempe dårlig til å drikke, vet at jeg trenger mye mer vann men hvor mye trenger egentlig kroppen nå :)

Jeg drikker sikkert ikke nok, men prøver å få i meg litt her og der. Prøver å ikke stresse med det, for det gjør ikke saken bedre.

Nesten ingenting :/ Vann frister ikke. Får ikke i meg så mye annet drikke heller.

Varierer veldig. Alt fra 5dl til 2 liter i klart av dagen.. Tisser ofte uansett og det er ikke altfor gult.

Går lite vann her om dagen. Max 2 glass. Men drikker en del Farris.

Går an å prøve å sette smak på vannet med ingefær, sitron eller andre ting.

Jeg kjøper sånne små sitronflasker som står ved tehylla i butikken. En liten sprut av den i en vannflaske så blir det litt bedre. Drikker ca. 2 liter om dagen.

Jeg kjøper sånne små sitronflasker som står ved tehylla i butikken. En liten sprut av den i en vannflaske så blir det litt bedre. Drikker ca. 2 liter om dagen.

Jeg er alt for dårlig på å drikke vann, men skal ta i bruk tipset. Satser på at det blir mer vann på meg da :)

Jeg er alt for dårlig på å drikke vann, men skal ta i bruk tipset. Satser på at det blir mer vann på meg da :)
Det reddet meg:) Orker ikke for mye saft, for enten blir det for søtt, ellers blir det for kunstig smak på det. Sitron er bare friskt og godt:)

Back
Topp