Hvor mye væske iløpet av dagen?

Lillelima

Limaaa
Lille vil ikke ha melk lenger (mme) hvor mye drikker deres iløpet av døgnet? Av vann/saft/melk? Synes min drikker så lite,og vanskelig å få i han mer. Har prøvd med tutkopp og kopp uten tut,uten særlig hell.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Min sin har nektet å drikke melk siden han var 6 mnd. så det er det samme her. Han drikker ikke ei flaske med vann for dagen en gang, men får i seg mye veske gjennom grøtmåltidene:)
Har begynt å gi biola, men det går så som så:)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Mine drikker nok ei flaske vann hver i løpet av dagen i tillegg til pupp. Men så lenge bleiene er våte ville jeg ikke bekymret meg. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her varierer det litt :) mini får endel væske gjennom grøt, noenganger drikker hun en flaske (210ml) melk på natta, og ellers har jeg alltid en flaske med vann stående slik at hun kan ta det når hun har lyst på/samtidig som jeg tilbyr ofte. Blir vel mellom 5 dl - 8 dl i døgnet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg får ikke mer enn 150-200ml vann i han iløpet av døgnet. Og han drikker ikke melk lenger. Er jo alt for lite. Føler meg litt rådvill.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Null peiling faktisk. Men han er glad i vann, og drikker godt når jeg tilbyr. Har aldri sjekka mengde i løpet av en dag. Her ammes det en del enda, men aner jo ikke hvor mye han super i seg :p Men er ca to ganger på dagen da han tar seg god tid til puppen, ellers er den ikke så interessant lenger :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg får ikke mer enn 150-200ml vann i han iløpet av døgnet. Og han drikker ikke melk lenger. Er jo alt for lite. Føler meg litt rådvill.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Når mini ikke vil ha noe særlig drikke i løpet av en dag så pleier jeg å gi henne en slik nestlé pære/eple drikk utblandet i vann, å da drikker hun som bare det. Hun får det gjerne når vi ska på tur etc,for da er hun så opptatt med alt annet å drikker lite,så når hun førdt drikker da så super ho i seg en hau :)
Bare et tips :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Melk ca 300 ml i døgnet. Vann...hmm..kanskje 100-200 ml tror jeg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp