hvor mye våken?

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
er deres babyer om dagen? Malin gidder ikke være så lenge våken før hun vil sove igjen. Kansje en time.. Da blir hun sutrete og vil sove. Jeg elsker å sitte å kose med henne på sofaen og i sted prøvde jeg å få henne til å sove inntil meg, men hu bare skreik og skreik. La henne i vogna og da sovnet hun momentant. Litt av ei kosejente [&:] Har jo lyst å spise henne opp av og til [:D][:)]

det er sann det er her oxo enda.. ho er jo våken til tider men koser seg best under dyna.
de er så søte og små, er sant de er til å spises opp..[:D]

martine er mye våken på ettermiddagen/kvelden, på formiddagen og mesteparten av kvelden liker hun å sove/kose[:D]

Sunniva sover stortsett på formiddagen/dagen men fra rundt ved seks tiden har hun bare små dubber på halv timen før vi legger oss ca kl 23. Så hun kan være våken i strekk i 3 timer.....

Hun er masse våken! [8D] Nesten for mye noen ganger. [&:] Men hun sover godt om natta da. [:)]

Isabell er stortsett våken hele tiden syns jeg!!!! Jeg står opp i 9 tiden om morgenen og legger meg i 23 tiden og i de timene sover hun max 3 timer (hvis jeg er heldig)!!!! Heldigvis sover hun lenger om natten...

Back
Topp