Hvor mye ull?

EE2017

Flørter med forumet
Hvor mye ull har dere kjøpt/planlegger å kjøpe?

April kan jo ha alt fra minusgrader til sommertemperatur [emoji85][emoji23]

Regner ikke med vi kommer til å komme oss så mye ut de første ukene, også er det jo plutselig mai!

Og, skal dere ha lammeskinn i vogna?

Vi har lammeskinn fra før så det vil bli brukt samt dyne. Har ikke kjøpt noe ull enda men vi strikker mye i denne familien så nok ull blir det [emoji23] ull er gull året rundt [emoji4]

Jeg er veldig usikker på hvor mye ull en aprilbaby trenger [emoji848] tenker litt som deg at det går jo fort fram til mai og varmere tider. Men har vurdert å kjøpe inn ull/silke eller ull/bambus, for da både svaler og varmer det.. men veit ikke om dette stemmer eller om det bare er en idé jeg har fått i hodet mitt [emoji23]
Det er jo fortsatt salg på ull her og der, så jeg vurderer om jeg skal kjøpe noe eller ikke..
men har tenkt til å ha lammeskinn i vogna og vugga [emoji4]

Har kjøpt seks bodyer med strømpebukse/tights til nå og har bare kjøpt ull. Eller blanding med ull og bambus. :) Og skal ha lammeskinn i vogna tenker jeg. Men aner egentlig ikke hvor mye ull vi trenger, men tenker at ull er bra uansett :)

Det kommer nok litt an på hvor dere bor og når i april termin er tenker jeg. Her jeg bor kan det være minusgrader 17.mai samt at jeg har termin tidlig i april, så her kjører vi ull

Tviler på at jeg kjøper så alt for mye. I Stavanger pleier det stort sett å være plussgrader og regn... men kan jo være greitt å ha litt på lur ☺

Tviler på at jeg kjøper så alt for mye. I Stavanger pleier det stort sett å være plussgrader og regn... men kan jo være greitt å ha litt på lur [emoji5]

Jeg hadde marsbaby i Stavanger for fem år siden og DA var det iiiiiskald vår, vi hadde bruk for masse ull. Men var kanskje ikke den typiske Stavangervåren egentlig [emoji6]

Jeg hadde junibaby sist, Oslo. Brukte en god del ull da, så kommer til å ha en del ull/silke nå også.

Jeg venter med innkjøp av ull til babyen er født. Førstefødte i huset her tålte nemlig ikke ull, mens for nr 2 var det aldri noe problem. Kjedelig å ha kjøpt inn en drøss med ullklær man ikke får brukt. Dessuten så vil babyen ikke ha behov for ull i april etter min mening da det ikke akkirat er minusgrader da her vi bor hvertfall:-)

Er kanskje greit å ha et par sett liggende. Men jeg personlig ser heller ikke det store behovet til de små så tidlig...

Vi brukte masse ull til første frøken, så har en del av det enda [emoji4]. I tillegg skal vi til Yellowstone i midten av mai, så kan være greit å ha litt ull [emoji85][emoji85]

Hva med å kjøpe inn 1-2 sett med body + strømpebukse (koster ikke allverden til de minste) og strikke et teppe i tynn ull i tillegg? :)

Lammeskinn er veldig greit å ha klart i april.

Jeg hadde marsbaby i Stavanger for fem år siden og DA var det iiiiiskald vår, vi hadde bruk for masse ull. Men var kanskje ikke den typiske Stavangervåren egentlig [emoji6]

Ja, vet jo aldri... men tenker at vi bor så nerme butikker at jeg heller vil kjøpe inn ull om det blir et problem ☺

Ja, vet jo aldri... men tenker at vi bor så nerme butikker at jeg heller vil kjøpe inn ull om det blir et problem [emoji5]

Høres lurt ut, butikken er jo åpen etter fødsel også :) jeg elsker ull så hadde sikkert kjøpt til en sommerbaby og [emoji6]

Back
Topp