Hvor mye TV ser barnet ditt?

Reinbue

Forumet er livet
Hvor mye TV får barnet ditt se, og hva liker h*n å se på da [:)]

Torje elsker drømmehagen, og det får han se på før leggetid hvis vi har tid. Og det får vi ikke mer enn et par ganger i uka. På lørdag ser vi på en langfilm med han (Nettopp begynt med det) Han elsker Horton redder en Hvem [:)]

Nora har ganske nylig begynt å interessere seg for tv. Før har hun ikke hatt ro i rompa til å se noe. Nå kan hun sitte stille og se hele barne-tv. Men hun kan ikke sitte og se en hel film. Begge jentene ser litt tv på morgenen før bhg, og så litt når vi kommer hjem fra bhg mens jeg lager middag. I helgene kan det bli mer hvis det er dårlig vær. Tuva elsker filmer, så hun kan se flere filmer på rad (hun pleier ikke få lov til det da, men det skjedde da jeg og mannen var syke samtidig og ungene var superfriske....)

Det blir litt på ettermiddagen nå for tiden. Det er fordi jeg ikke klarer å være ute med henne så lenge om gangen og ikke klarer å sitte på rommet med henne så lenge om gangen heller..[8|]

Og på morningene i helgene blir det ofte en times tid!![;)]

Alt med måte!![:D]

på kvisten ser han.... mens han spiser frukosten, så får jeg laget nisten og fikset meg selv, mens han glor å spiser...

så får han se litt på ettermiddagen.... men begrenser oss, men tror ikke d er så farlig om de slapper av forann tv avogtil, skjer jo så mye ellers... noen dager blir d mye, andre dager blir d ingenting... [:)]

han ser ikke så mya på tv,mest fordi han ikke har ro i rompa, ser bare på intro sangene før tegnefilmene også gidder han ikke mer.
men vi setter på om morgenen i helgene og til barnetv for de minste kl 17.30.
Hn liker best å høre på musikk så jeg kan sette på en cd også sitter kan han sitte der nesten en time.
Det aller beste er å kjøre motorsykkel, og å løpe rundt[:D]

ORIGINAL: barebeaa

han ser ikke så mya på tv,mest fordi han ikke har ro i rompa, ser bare på intro sangene før tegnefilmene også gidder han ikke mer.
men vi setter på om morgenen i helgene
og til barnetv for de minste kl 17.30.
Hn liker best å høre på musikk så jeg kan sette på en cd også sitter kan han sitte der nesten en time.
Det aller beste er å kjøre motorsykkel, og å løpe rundt[:D]

Samme her.. [X(][:D]

veldig lite igrunn...Som f.eks idag, har han ikkje sett på!!!! No har me bare tv på loftstua- da eg vil ha tv fri sone i daglig stua....og det e rart med det- men me ser mykje mindre på tv enn før[:D]

Ser max en halvtime pr dag, og det er ikke hver dag.
Vi foretrekker å være ute og leke eller slappe av, eller være inne og leke eller lese bok [:)]
..men vil de se på barneTV så gjør de det altså.. [:)]

Ser 10 minutter på morgenen, og så ser de barne-tv[;)]

Hvis det er helg så får de lov til å se en film også[:)]

Vi pleier å se en film i helgen. Hun liker Ole Brum, Tigergutt og Shrek veldig godt. I hverdagene ser vi en episode med Drømmehagen i ny og ne...

ORIGINAL: *Skjønningene*

når de vil!

EGentlig er det sånn her også... ber hun om det får hun lov - men så er det ikke så ofte at jeg føler at jeg må begrense det[:D] er alt for skjønt når hun ser overrasket ut og peker mot rommet med et spørsmål: Doja?! (dora)

Back
Topp