hvor mye trener dere?

blueeye

Blir kjent med forumet
 er 20 uker på vei nå og trener 2-3 ganger i uka (styrke, kondisjon og utholdenhet) de andre dagene har jeg ca 30-60 min rolig/moderat aktivitet ute sammen med hundene. 

hvor ofte/mye trener dere?
 
Jeg trener ikke, dette grunnet mye skader generelt.. Men jeg går meg en lang tur i løpet av dagen, og har mye lek ute daglig med hunden - vel og merke ikke mye lek i og med at jeg har en chihuahua. :P
 
Trener ikke jeg heller.. Med jobb og ei lita tulle, så blir det ikje så mye tid til slikt, og jeg sliten i tillegg med bekkenløsning, så ryggen og beina er ikke helt klar for masse trening. 
Men jeg går titt og ofte litt turer da, er jo bedre enn ingenting ;)
 
Æ trene 4-5 gang i uka å da trene æ hardt. Jobbe 100 % å har 2 små i tillegg,så d e nok
 
Blir ikke så mye trening her gitt. Burde i det miste drevet med knipeøvelser. Men det er jammen ikke lett å huske på at det skal gjøres! 
Jeg har hund da, så blir litt turer i det minste. 
 
Jeg trener ikke noe i det hele tatt. Men blir en lang tur med hunden hver dag, så er iallfall ute. Grunnen til at jeg ikke trener at pga mye svangerskapsplager. Ikke like gøy å trene da siden det er smertefullt
 
Før trente jeg 3-4 ganger i uka. Pga bekkenløsning trener jeg nå sykt lite og lett 2 ganger i uka. Abstinenser!!!
 
Etter at jeg fikk hund så har trening vert det jeg kan finne på ute for det meste. Og ikke noe fast. skulle nok ha trent en del mer generelt (styrke), og vertfall nå.. 
Blir to-tre fjellturer i løpet av uken vertfall, og ellers annen gå tur ute med hund..
 
Jeg trener egentlig sånn som jeg gjorde før jeg ble gravid også, jeg. Det vil si 4 ganger i uken, sånn gjennomsnittlig.
Har ikke hatt noen plager, vondter eller vært sliten, så det har føltes helt naturlig.
Klart, nå som magen begynner å vokse sånn ordentlig, er det ikke alt jeg får gjort på de timene jeg går på. Er kombinasjon av styrke og kondisjon på det jeg driver mest med, og styrkedelen er ikke med apparater, så de øvelsene som foregår på magen begynner å bli rimelig uaktuelt;-)
Kjenner også at jeg ikke har det samme behovet for å ta meg helt ut på trening som før, og det viktigste for meg er vel egentlig å bli svett og varm, men ikke så sliten at jeg ikke klarer snakke med en gang timen er slutt. Men jeg er veldig glad i å trene, og det er like mye for det mentale (stedet jeg går på er som mitt andre hjem, så jeg har det kjempetrivelig når jeg er der:)) som for det fysiske. Det kommer jeg til å fortsette med så lenge helsa holder!
 
Er det noen som kommer til å drive noe bassengtrening under graviditet? Jeg tenkte å gjøre det. Regner med at man stort sett merker godt når slimproppen går og det ikke er trygt å bade lengre... Noen sier jo dette kan skje litt etter litt og at det er en viss fare for at det ikke merkes. Vet ikke hva deres erfaringer er? 
 
til nå har jeg vært i svømmehallen regelmessig, og det kommer jeg til å fortsette med ut over høsten. er veldig god trening å svømme. når det gjelder det med slimproppen så har jeg ingen anelse om hvordan man merker at den går, men er rimelig sikker på at den dagen den går så merker jeg det sikkert :) ikke er jeg bekymret for det heller egentlig :) 
 
Back
Topp