Hvor mye trener dere?

mille.

Gift med forumet
Hvor mye trener dere?
Har alltid vært aktiv. Trener endel på sats, men har vært veldig forsiktig nå i det siste. har jo 2 uker igjen før det har gått 3mnd. -og jeg er litt redd at jeg skal overanstrenge meg og at det blir min feil om noe skulle gå galt... [8|]
Har vært på skkeltimer -og føler at det går bra.
vil jo ikke gjøre noe som kan skade min lille spire... [:)]

jeg trener ingenting jeg!går turer i skog og mark!men jeg tror ikke det er noe skadelig for barnet at du trener!men det varier vel litt da..Mor mi trente håndball aktiv til ho var i 4 måned og det gikk bra det!jeg sitter her frisk som en fisk jeg!![:)]

Trene?? [8|]

Trene ja?? Hehe!
Nei røre så masse på mæ på jobb at d har æ ikkje overskudd te utenom![:)]

Jeg trener faktisk litt på fredager, hos fysio sammen med andre gravide...

hei. jeg trener 3-4x i uka enda jeg..Instruerer fortsatt på spenst, men bare 1 time i uka nå da. Men merker jeg er litt bekymret for tiden...for å få for tidlig...Så det blir ikke de verste kondis øktene nei!! Men utrolig deilig og holde seg i form, blir stiv og elendig i korsryggen av å være rolig.

Da jeg oppdaget at jeg var gravid snakket jeg med en treningsveileder på spenst, og hun hjalp meg med å finne ut hva jeg kunne trene, hvor hardt og hvor ofte. Hun var utrolig proff, spurte om tidligere aborter, plager osv... Det er treningsveiledere på SATS også, så du bør kunne spørre der.

jeg var ganske aktiv i de intil for ca en mnd siden.da begynte jeg å trappe ned.kjente at kroppen må ha meir kvile..står heile dagen så kvelden er nå viet til avslapping.går til og fra jobb og det holder som regel.har jeg overskudd så blir det enn sykkeltur på trimsykkelen og noen økter for armer og skuldre..

Begynte veldig bra. Gikk lange turer i skogen kvar dag og tok enkle øvelser med egen kroppsvekt. Det gikk fint dem 3 første mnd, så ville ikke korsryggen mere.[&o] Låste seg fullstendig!!

[:)]Trene...Hmmm,leter febrilsk i fremmedordboken for å finne ut hva det merkelige ordet betyr.... Etter intens granskning er konklusjonen at slike ting driver jeg ikke med!- Håpet at det hadde noe å gjøre med å spise,eller sove....
Tasser små turer med bikkja, men har bekkenløsning-og har fått beskjed om å ta det helt med ro!
Enda godt det er skisesong på tv!

Hei! Det er ikke farlig å trene så lenge du tar noen forholdsregler, selv er jeg veldig aktiv spiller håndball og spilte til jeg var 14 uker på vei, kunne nok holdt på lenger men da følte ikke jeg meg trygg lenger.

Jogger fremdeles 3 dager i uken samtidig som jeg trener styrke, men litt lettere belastning enn vanlig. Viktig å holde seg i form, men ikke trene tyngre enn man pleier.
Det er ikke nå man skal bli i bedre form, nå skal man holde vedlike den formen man har, så får vi ta kampen mot kiloene etter fødselen[:D]

GOD TRENING!

Trente på treningsstudio til jeg var ca 3-4 mnd på vei, men så fikk jeg store problemer med bekkenet, og da var det slutt på det... [&o] Litt over 6 mnd siden jeg fødte nå, og slet med bekkenet helt til for ca 2 mnd siden så det har ikke blitt så mye trening etter fødsel som jeg hadde tenkt heller. Dessuten så er det noe med tiden og økonomien som ikke strekker helt til for å komme seg på et treningsstudio [;)]

MEN, jeg går lange turer hver dag, og har begynt å øke temoet ganske mye nå etterhvert så jeg blir skikkelig svett [8D] også trener jeg litt styrke på armer, mage og rygg når jeg kommer inn igjen!

Gjør det du føler er riktig for deg! Og spør gjerne om hjelp fra en veileder der du trener. Lykke til!

Jeg trener på Sats, og fikk en treningsveileder til å sette opp et program til meg. Med enkel oppvarming og litt styrke som konsentrer seg mye om de muskelgruppene jeg kommer til å bruke mye etter fødsel. En sånn time er gratis, og du kan ta så mange du vil. Så hvis du føler behov for det kan dere eventuelt forandre på programmet etter hvert.
Er veldig enig med vise andi, nå er det viktigst å holde formen oppe og ikke ta i hardere. Å trene er ikke fralig for noen av dere heller, bare godt. Med mindre det er noe spesielt. Bare pass på å drikke masse, ikke bli altfor sliten. Hvis du blir kvalm er det et tegn på at du har overanstrengt deg.
Kos deg masse med treningen.

tre..
tren..
ertne...
treen...
trnee...

nei det ringer ingen bjelle?????[8|]

ORIGINAL: Micamor

Enda godt det er skisesong på tv!

Hahahaha!!!![:D]

Nope. Eneste treninga jeg får er når jeg går til og fra barnehagen for å hente datteren, og når jeg går opp og ned trappa her [&:] . Kommer nok til å være i elendig form etter fødselen, men har faktisk som mål å gå turer da......

Jeg trente hele tiden mens jeg var gravid. Lurt å bare tenke på å ikke løfte for tungt hvis du trener med vekter. Og ellers ikke hoppe så mye pga bekkenet, men det begrenser seg selv etter hvert alikevel.
Jeg fikk en kompis til å lage et tilpasset nytt program til meg når jeg var gravid. Skikkelig "husmor" program, men det er innmari lurt å holde seg i form også når man er gravid!!

Trener aldri jeg.. [&:]

Nei det er jo hver sin lyst!Jeg har trent alltid, så for meg så er det en nødvendighet...
Har du prøvd noen gang da? D er jo kjempe gøy å trene med vekter og bli stor og sterk!

Back
Topp