Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidligere var vel barnepleier og hjelpepleier likt lønnet. Kanskje idag på nivå med helsefagarbeiderlønn? I såfall begynner stigen rundt 350 000.
Jeg har søkt på det nå og får svar i sommer om jeg kommer inn.
Ang lønn vet jeg ikke, men jeg tenker det er bedre å ha en videreutdanning enn ingenting. Kan også jobbe flere steder, så mulighet for jobb blir jo større.
Da har du godt betalt jobb i butikk som ofte er ganske dårlig betalt.Sant så sant, men sier å gå ned over 100 000kr i lønn hvor jeg jobber senest til 20:30! Jeg jobber i butikk og tjener ganske greit syns jeg... ønsker jo ikke å gå ned betydelig i lønn, aksepterer litt nedgang... men ikke såååå mye!
På mitt lokale sykehus har de sluttet å ansette barnepleiere. De vil helst ja sykepleiere, det er mange barnepleiere som sliter med å få jobb her. Så du burde kanskje sjekke jobbmuligheter før du tar den utdanningen.
Sykepleie gir deg jo mye større arbeidsmuligheter da, og det er mye høyere lønn enn barnepleier.Åh? Det visste jeg ikkemen vurderer sykepleien faktisk!
460 000 som butikkmedarbeider? Ja, da tjener du bedre enn en sykepleier med 10 års erfaring, hvis du ser bort fra turnustilleggene.