Hvor mye tjener dere i timen?

x1xbabyNicho

Forelsket i forumet
Jeg lurer egentlig litt på hva som er vanlig å tjene sånn ca..[:)]

sett bort fra tillegg og slike ting da!

dere som skriver hva dere tjener, skriv gjerne hva jobb dere har [;)]

139 kokk faglært

Har ikke timelønn, men årslønn. Og ettersom lærere ikke har uketimetall på 37,5 timer, så er det litt stress å regne det ut...

152

jobber ikke enda, men har begynnerlønn på 312 000 kr når jeg er ferdig utdanna. og hvis jeg regner riktig er dette 160 kr timen?

312 000/1950= 160 kr

[:D]

120[;)]

Jeg har som regel ca 170 i timen[:)] er tlf selger og har provisjon jeg da, så det har vært dager hvor jeg har hatt 600,- i timen og dager jeg har 100 i timen, men i det store og hele er det 170,-

Jeg har en bijobb som møbelselger hvor jeg tjener 135,- i timen. Men driver som selger sånn ellers og da tjener jeg ikke timelønn, men tar litt av overskuddet, aner ikke hva det blir sånn totalt sett. 

jobber deltid matbutikk og har 127

Har kun arbeidet som renholder da.
Har hatt disse timelønnene i nevnt rekkefølge:
Stuepike rorbuhotell 118 (økte til 123 året etter),
Stuepike hotell 122, noe,
renholder for firma 140.

Den flate timelønnen er på 142kr i timen.

Mc Donlads og har 131kr timen

Jeg har vel rundt en 150kr timen - rundt 293000 i året - kontorfag i privat bedrift.

Jeg jobber som regnskapsfører og har fastlønn, men omregnet i timelønn blir det kr 194.

124 jobber i pleia på et eldre hjem... ved siden av studiene da, så blir ikke store månedslønna[8|]

147

Skal begynne å jobbe i kveld, prøvetid 110kr etter 3uker 120kr +tillegg kveld[:D]

Back
Topp