Hvor mye tid bruker dere på utseende?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Hvor lang tid bruker dere forran speilet? Spesielt om morgenen?

Vi har ei venninne som bruker ca 2 timer hver morgen på å gjøre seg klar til dagen. Det er spesielt sminken som tar noe ekstremt med tid selv om hun ser fantastisk ut etterpå. I tillegg speiler hun seg i alt hun kan finne for å rette på håret ol.

Jeg spør fordi hun var her i julen og bemerket at jeg var så effektiv med mann, hus og barn (hun har et småbarn selv). Men til forskjell så bruker jeg under 30 minutter på mitt ritual inkl dusj/vask og sjekker kun speilet ved dobesøk.

Hva med dere? :)

Jeg har dager jeg så vidt rekker å gre håret! ;-) Men de dagene jeg har tid til en god dusj i fred og ro kan det fort ta en halvtime til en time før jeg er ferdig påkledd og sminket. Ikke mange sånne dager da...

20 min ca. Det er dusj og sminke:)

Ca 20 min. Inkl dusj og påkledning. Har da minsten med meg på matte inne på badet (3 mnd)

Bruker ikke mer enn 20-30 min når jeg skal noe :) Men når jeg bare skal være hjemme, bruker jeg ikke noe særlig tid, da jeg som oftest går usminka og i joggisklær hjemme :P

jeg vasker meg, har på deodorant, kammer håret og setter det opp i strikk. Tar 5 min. Det som tar tid her er dobesøket om morgenen, for jeg er ingen morgenfugl og sitter i ørska en god stund før jeg kommer til meg selv ^^

Vel jeg bruker mellom 5-10 minutter ;)
kan ikke dusje om morgenen pga veldig sensitiv hud, så bruker mesteparten av tiden på å gre håret :)
men så bruker mannen minimum 30 min da :p

Tja...Kommer an på hva dag det er og om mannen er hjemme:P Er det vanlig ukedag, så blir det gjerne 15min med guttungen lekende på badet. Er mannen hjemme tar jeg en lenger dusj gjerne:)

Mellom 5-20 min. Spørs hvordan jeg skal sminke meg/hvor mye. Om jeg skal rette ut håret ol.
Dusjer kun kveld, så sparer tid på det :-)

bruker vel 10-30 min varierer litt, men aldri mer enn det om det ikke er noe spesielt :-)

Sminker meg ikke. Så er en dusj og pusse tenner og gre hår. Toppen 15 min.

Når jeg da sminker meg kan jeg plusse på 15 min der også ;)

Kommer an på morgenen. Er det tidlig tidlig bruker jeg ca 20 min før jeg må vekke ungene. Ellers regner jeg ca 30 min. Om jeg sminker meg er det kun mascara. Det eneste som tar tid er å fre/flette håret nåret når jeg har tid til det..

5-15 min. Kommer an på om jeg skal dusje. Dusjer ikke på morgenen når jeg jobber pga møkkete jobb. Bruker heller aldri sminke, så om jeg skal utpå og dusje osv går det maks 15 min :)

Kvarter til en halvtime kanskje ... Prioriterer søvn jeg ..

Back
Topp