Hvor mye tøy?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvor mye tøy har dere på de små nå?
Bruker dere fortsatt strømpebukse og langarmet body for eksempel?

Har kuttet ut strømpebukse, bruker langermet body men ikke genser på utsiden
Kun fleece
Han er veldig varm av seg ellers

Dette synes jeg er litt vanskelig. Bor i Oslo og akkurat nå er det jo veldig fint vær, men har likevel tatt på han strømpebukse/body siden det er litt kaldere om morgenen. Når vi henter han i bhg har han som regel ikke på seg strømpebukse.
Har jo hørt at mange kler av barna litt for tidlig i mai mnd...og så blir de syke...
Men det er godt mulig at jeg overdriver og dermed kler på han for mye...tar også på han en tynn bomullslue om morgenen på vei til bhg. Blir det overdrevent tro? [8|]

Her er det veldig varmt om dagen, så hun har på bukse, t-skjorte og genser med jakke utenpå om morgenen og tynn lue. Når jeg henter henne i barnehagen er det som regel veldig varmt der og da går hun uten jakke og lue, evt. bare i solhatt. Bruker ikke strømpebukse nå i allefall...

Så heldig dere er som har sommervarme. Her er det ca 6 grader og det regner masse. Hun har på seg tynn ullbukse ennå, den bruker hun også hele vinteren. Strømpebukse blir ikke godtatt her[:D] Ble veldig kaldt på beina av det og hun hater at hun ikke gå i bar føtter hele året. Drar nemlig av seg sokkene med første anledning. Body har vi sluttet med for lenge siden. Hun liker å bruke tskjorte eller singlet under genseren. Ååå jeg vil ha sommer og varme.

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Så heldig dere er som har sommervarme. Her er det ca 6 grader og det regner masse. Hun har på seg tynn ullbukse ennå, den bruker hun også hele vinteren. Strømpebukse blir ikke godtatt her[:D] Ble veldig kaldt på beina av det og hun hater at hun ikke gå i bar føtter hele året. Drar nemlig av seg sokkene med første anledning. Body har vi sluttet med for lenge siden. Hun liker å bruke tskjorte eller singlet under genseren. Ååå jeg vil ha sommer og varme.

Reine syden nede i Telemrak om dagen[:D][8D]

Så idag sendte jeg gutta i barnehagen med caprie bukse og t-skjorte.[:D][:D][:D]

Unner dere sol og varme, men 6 grader da.... Hva med litt bedre fordeling[:D][:D]

Back
Topp