Hvor mye syk er din lille?

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Lurer på hvor ofte din lille er syk? Mi har ikke begynt i bhg ennå, men har vært stort sett syk siden september. Hatt 8 luftveisinfeksjoner og 1 gang omgangssyke. Så de har stort sett overlappet. Er første barnet mitt, så lurer litt på om dette er normalen? Eventuelt når jeg kan håpe at det bedrer seg..
 
Hun har vært forkjølet siden November (bhg start) med et lite opphold i julen noen dager. Hatt flere ørebetennelser, 2 kurer antibiotika og hoster og er forkjølet enda. Så ja, alt overlapper her og. Tenner på gang og mye styr. Vi er henvist ØNH da, pga serøs otitt men det er slitsomt det første året i bhg
 
Mye forkjølet, men lite syk (og det med storesøster i bhg):) vi har vært veldig heldige med det!
 
Vært forkjølet siden hun startet i bhg i desember. Forrige uke er tredje gangen vi holder henne hjemme siden da. Ellers har hun vært forkjølet to ganger tidligere.
 
Forkjølelse ser ikke jeg på som sykdom, så syk 1 gang. Feber og ørevondt.
 
Har vært tre skikkelige perider der han har vært syk. Nå har han hatt virus på lungene og vært hjemme fra barnehagen i to uker med feber hver dag. Endelig feberfri og prøver på barnehagedag i morgen
 
Hun har vært forkjølet siden November (bhg start) med et lite opphold i julen noen dager. Hatt flere ørebetennelser, 2 kurer antibiotika og hoster og er forkjølet enda. Så ja, alt overlapper her og. Tenner på gang og mye styr. Vi er henvist ØNH da, pga serøs otitt men det er slitsomt det første året i bhg

Føler med dere! Såå slitsomt når de er så mye syke!
 
Her går det i ett :dead:
Flere runder med høy feber, frberkramper, luftveisinfeksjoner, øyekatarr, ørebetennelse og så på igjen. Har også hatt et par runder med omgangsyken :hungover: begynne i Bhg i august
 
Her går det i ett :dead:
Flere runder med høy feber, frberkramper, luftveisinfeksjoner, øyekatarr, ørebetennelse og så på igjen. Har også hatt et par runder med omgangsyken :hungover: begynne i Bhg i august

Ersj. Føler med dere! Forstår ikke hvordan det går an å være så mye syk altså...
 
Nå snakker vi, frøkna på snart 3 våknet med feber idag for første gang siden hun begynte i bhg i høst :p
 
Jenta vår har kun vært småforkjøla et par ganger heldigvis :) men blir nok mer når hu begynner i barnehage
 
Litt forkjølet, feber , hatt omgangssyke med oppkast og diaré :)
 
Back
Topp