Og hvor stort hus/leilighet har du?
målte av nå, og på en mnd har vi brukt 3133 kW. Omtrent det samme som forrige mnd.
målte av nå, og på en mnd har vi brukt 3133 kW. Omtrent det samme som forrige mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke alltid like enkelt å begrense bruken heller. Som du skriver bruker dere strøm på ting dere ikke kan kutte ut. Og nå har jo vi en forholdsvis liten leilighet på 78 kvm også, så blir jo kanskje litt feil å sammenligne medHmmm... Ja, vi slår også av lys. Bortsett fra på badet. Der står det på hele tida. Om natta fordi hvis storebror må på do så tviler jeg på at han klarer å slå på lyset selv. Bryteren er litt høyt oppe.
Men er vel en del varmekabler som trekker, og så må det stå på et par panelovner i kjelleren pga vannrør og sånn. Og så har vi ventilasjonssystemet som sikkert trekker en del. Men det må vi ha på pga frøkna. Trekker ut mye støv som ellers ville ligget i lufta pga teppet.
Men vi får vel bare skjerpe oss ekstra![]()
Sant det. Er jo en enebolig det her. Men vi bruker nok litt mer nånetter at frøkna ble født. Litt ekstra klesvask, varmen sto på på badet i sommer så hun ikke skulle fryse, og så har vi brukt litt panelovner på soverommene. Men prøver å vøre flinke til å trekke ut på dagtid.Er ikke alltid like enkelt å begrense bruken heller. Som du skriver bruker dere strøm på ting dere ikke kan kutte ut. Og nå har jo vi en forholdsvis liten leilighet på 78 kvm også, så blir jo kanskje litt feil å sammenligne med![]()
Sant det. Er jo en enebolig det her. Men vi bruker nok litt mer nånetter at frøkna ble født. Litt ekstra klesvask, varmen sto på på badet i sommer så hun ikke skulle fryse, og så har vi brukt litt panelovner på soverommene. Men prøver å vøre flinke til å trekke ut på dagtid.
Ja da går det en del. Aner ikke hvor stort dette er jeg, men er jo to fulle etasjer.Tror vi er oppi 2000 denne måneden. Ellers ligger vi på rundt 1000. Vi har en enebolig på 118 kvm foreløpig, men nå trekkes det mye strøm siden vi fyrer for kråka på grunn av oppussing.
Ja da går det en del. Aner ikke hvor stort dette er jeg, men er jo to fulle etasjer.
Jaja, vi bare betaler vi![]()
Den er vel fra 1975, så ikke så gammel. Men det blir kaldt her om natta, når det er beinkaldt ute er det kanskje bare 13-14 varme på stua om morgenen.... Ønsker meg varmepumpe![]()