Hvor mye stoler dere på kjønnet på OUL?

  • Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet
Hvis dere kan, så kan jeg og! :O
Ja! Jeg tror kanskje ikke vi får vite kjønn da, så orker ikke ha forhåpninger i himmelen akkurat. Men vil sjekke at alt er greit før vi reiser til New York. Nå er det jo tross alt 4 uker siden sist........ :p
 
Ja! Jeg tror kanskje ikke vi får vite kjønn da, så orker ikke ha forhåpninger i himmelen akkurat. Men vil sjekke at alt er greit før vi reiser til New York. Nå er det jo tross alt 4 uker siden sist........ :p
Hvorfor tror du ikke det? De pleier jo å klare å se det fra uke 14. Hvor langt er du og når skal du ha ul?
Veldig greit å vite at alt er i orden får en slik tur ja... kan jo være dere har lyst å shoppe litt og sånn også. :rolleyes:
 
Hvorfor tror du ikke det? De pleier jo å klare å se det fra uke 14. Hvor langt er du og når skal du ha ul?
Veldig greit å vite at alt er i orden får en slik tur ja... kan jo være dere har lyst å shoppe litt og sånn også. :rolleyes:

Det blir neste tirs, ons eller tors satser jeg på. Fra tirsdag er jeg 15+0. =)
Vi reiser mandag morgen. :)
 
Det blir neste tirs, ons eller tors satser jeg på. Fra tirsdag er jeg 15+0. =)
Vi reiser mandag morgen. :)
Okay. Ja, da tror jeg sjansen er veldig stor for at de klarer å se det! :D
Heldige dere som skal på tur. Prøver å få med min og, men han er så irriterende økonomisk av seg. :p
 
Okay. Ja, da tror jeg sjansen er veldig stor for at de klarer å se det! :D
Heldige dere som skal på tur. Prøver å få med min og, men han er så irriterende økonomisk av seg. :p
Fikk nettopp svar, blir onsdag = 15+1 :) Prøv å kom med argumenter som at nå er siste gangen på leeeeenge dere begge kan reise fra den lille - og at man aldri vet hvordan din form heller utformer seg, så det er ikke spikra at dere kan få til reisen så mye senere i svangerskapet. Ikke minst blir de tjo bare tyngre og tyngre å bære.. :)
 
Fikk nettopp svar, blir onsdag = 15+1 :) Prøv å kom med argumenter som at nå er siste gangen på leeeeenge dere begge kan reise fra den lille - og at man aldri vet hvordan din form heller utformer seg, så det er ikke spikra at dere kan få til reisen så mye senere i svangerskapet. Ikke minst blir de tjo bare tyngre og tyngre å bære.. :)
Ååh, så gøy! Gleder meg til oppdatering!
Ja, tror jeg må ta i bruk hormontårer og sånn. Er eeeegentlig ikke synd på meg da, for jeg skal til Gdansk med søstrene mine og til Praha med mannen og x antall andre vennepar i løpet av høsten, men hadde vært fint med en kjærestetur og. Trenger ikke dra så langt. Kanskje til Skottland eller noe.
 
Ååh, så gøy! Gleder meg til oppdatering!
Ja, tror jeg må ta i bruk hormontårer og sånn. Er eeeegentlig ikke synd på meg da, for jeg skal til Gdansk med søstrene mine og til Praha med mannen og x antall andre vennepar i løpet av høsten, men hadde vært fint med en kjærestetur og. Trenger ikke dra så langt. Kanskje til Skottland eller noe.
Er jo noe spesielt med bare dere to da :) <3
 
Nå blir jeg skikkelig sjalu! Jeg vil og på ultralyd i uke 15!

Dersom de ikke ser kjønn på oul, så r det fare for at det blir 3D... Gosh!
 
Nå blir jeg skikkelig sjalu! Jeg vil og på ultralyd i uke 15!

Dersom de ikke ser kjønn på oul, så r det fare for at det blir 3D... Gosh!
Helt enig. Her blir det nok 3D etterhvert uansett. Hadde vært fantastisk om de kunne sett noe til onsdag, selvom jeg ikke tør ha for store forhåpninger. Så skal jeg ikke si et pip om hva hun trodde, når jeg komme rpå OUL. Så hvis de da er 2 som mener det samme kjønnet - så blir det 3D noen uker senere, og håper det blir samme "resultat" da. Når 3 stk mener samme kjønn må jeg vel kunne stole på det etterhvert.. Til tross for alle "skrekk-historiene" med folk som har fått bekreftet mang en gang ditt og datt, og ut har kommet noe annet. :p Må jo på et eller annet tidspunkt kunne tro på det de sier :p
 
Oi så gøy! Og jeg venter også nr. 1 :) hvilken dato har du foreløpig termin? :)
Husker faktisk ikke. :p Mellom 9. og 15. engang mener jeg. Jeg og jordmor som har skrevet helsekortet er veldig uenige forstår du. Hun mener jeg er nesten 1 uke lengre frem, enn hva jeg er (mener jeg). Vet når jeg hadde eggløsning, og når jeg hadde samleie. Hadde kun samleie de dagene da jeg hadde EL, og før EL hadde jeg ikke samleie, og etter det var det ingenting på nesten 1 måned liksom.. Men hun får bare styre på. OUL er den 10. september, så får vi endelig en ordentlig dato :)
 
Back
Topp