Hvor mye stoler dere på kjønnet på OUL?

  • Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet
Ja nettopp. Sånn jeg og føler :eek:

Er det mer "spikra" om man ser det på 3d? Ser man det tydelig da liksom?
Isåfall må jeg jo nesten booke 3D-ultralyd 1 times tid etter OUL. Haha. SÅ kan jeg begynne å handle!! :D
Sist visste vi ikke kjønnet, så jeg vet ikke :) Men ser jo over her at flere stoler både på vanlig ul og 3d :) Tror nok det hører til sjeldenhetene at de tar feil :)
 
Stoler også på OUL igrunnen, men alltid greit å få det bekrefta på en 3d! :D
 
Det der er nettopp sånn jeg ikke har nerver til. :eek: Beskjed om jente, og ut kommer en gutt. Eller omvendt.
Selvom jeg blir glad for et friskt barn uansett, så er det jo også noe med hva man er innstilt på! Er det slemt å si? Jeg kommer til å bli glad enten det er jente eller gutt. Men om jeg er forberedt i 6 mnd på at jeg skal ha en jente, og ut kommer en liten penis - så daler nok hjertet mitt et lite sekund før det stiger igjen. Huff, føler meg fæl her nå.

På første så spilte det ingen rolle for meg. Babyen var frisk og vi hadde litt rosa klær jaja. Ga det bort i gave til noen andre og fikk bytta resten. Syns det var verre å stole på at nr 3 faktisk var ei jente etter to gutter .
 
Min stesøster fikk beskjed på tre ulike Ul-er at d skulle bli jente, ut kom en gutt.
 
Ja, men tror d er litt som ei skrev tidligere. At får du beskjed om at d er gutt, så er d sikrere enn motsatt.
 
Med eldstemann så hadde vi tenkt å ikke vite... Men så tok nysgjerrigheten overhånd likevel.. Så på oul (mener jeg at det var) så fikk vi beskjed om at legen ikke kunne se noen "gutteting" og på enda en ultralyd fikk vi akkurat samme beskjeden. Var på flere ul pga en sykdom jeg hadde på den tida. I tillegg følte jeg jente og mange rundt meg var så sikker på jente ut kom en gutt
 
Med eldstemann så hadde vi tenkt å ikke vite... Men så tok nysgjerrigheten overhånd likevel.. Så på oul (mener jeg at det var) så fikk vi beskjed om at legen ikke kunne se noen "gutteting" og på enda en ultralyd fikk vi akkurat samme beskjeden. Var på flere ul pga en sykdom jeg hadde på den tida. I tillegg følte jeg jente og mange rundt meg var så sikker på jente ut kom en gutt

Der kan man se. Skjer med fler enn det man "håper" :p
 
Det der er nettopp sånn jeg ikke har nerver til. :eek: Beskjed om jente, og ut kommer en gutt. Eller omvendt.
Selvom jeg blir glad for et friskt barn uansett, så er det jo også noe med hva man er innstilt på! Er det slemt å si? Jeg kommer til å bli glad enten det er jente eller gutt. Men om jeg er forberedt i 6 mnd på at jeg skal ha en jente, og ut kommer en liten penis - så daler nok hjertet mitt et lite sekund før det stiger igjen. Huff, føler meg fæl her nå.
Skjønner godt hva du mener og det er ikke fælt å tenke det. Det handler om at man går med en forventning og omtaler den lille huleboeren som han/hun. Selv følte jeg litt ekstra tilknytting etter at jeg fikk vite kjønn (og selvfølgelig at alt sto bra til). Men kommer det "feil" kjønn så tror jeg ikke hjertet ditt daler et eneste sekund. Når du får den lille opp på brystet, så vil du nok bare være helt forelsket uansett :Heartpink:Heartblue
 
Ja nettopp. Sånn jeg og føler :eek:

Er det mer "spikra" om man ser det på 3d? Ser man det tydelig da liksom?
Isåfall må jeg jo nesten booke 3D-ultralyd 1 times tid etter OUL. Haha. SÅ kan jeg begynne å handle!! :D
Hørte om en baby som ble født i går. De hadde vært på vanlig og 3D og sett ei jente, ut kom en gutt :p Men sier jordmor at hun er sikker, så er det egentlig veldig sikkert :)
 
Sist fikk vi beskjed på OUL om at det mest sannsynligvis var en jente, men at vi ikke burde male rommet rosa ennå.
Vi var også på 3D ul rundt uke 30, og fikk bekreftet at det var jente :)
 
Jeg kommer til å handle inn det meste i grønntoner uansett, men jeg kommer nok til å stole på oul, hvis de sier at de er rimelig sikre.
Nå er det jo uansett sånn at de ikke leter etter kjønn på oul uansett, så vi diskuterer om vi skal ha en 3D eller ikke. Det står spesifikt i innkallingen vi har fått til oul at de skal sjekke helsa til babyen og ikke kjønnet, og for alt vi vet vil ikke babyen vise noe som helst.
Men vi tar det når det kommer ;)
For oss er det med å vite kjønn mest relevant for å vite hvilket navn vi skal velge, for begge er litt avventende med akkurat det for tida.
 
Jeg kommer til å handle inn det meste i grønntoner uansett, men jeg kommer nok til å stole på oul, hvis de sier at de er rimelig sikre.
Nå er det jo uansett sånn at de ikke leter etter kjønn på oul uansett, så vi diskuterer om vi skal ha en 3D eller ikke. Det står spesifikt i innkallingen vi har fått til oul at de skal sjekke helsa til babyen og ikke kjønnet, og for alt vi vet vil ikke babyen vise noe som helst.
Men vi tar det når det kommer ;)
For oss er det med å vite kjønn mest relevant for å vite hvilket navn vi skal velge, for begge er litt avventende med akkurat det for tida.
Du må på Kapphal å handle Grønntoner nå. Jeg gikk litt bananahamac der :D
 
Dette var nytt for meg, det med at de ikke ser etter kjønnet. Skjønner jo at det ikke var hovedhensikt så klart, men trodde det var en del av "pakka" likevel :eek:
 
Nå begynner jeg plutselig å lure på om jeg skal utsette ul timen jeg har på fredag et par uker... Da er jeg jo 12+4, så de kommer nok ikke til å se etter kjønn. Men hvis jeg utsetter en uke eller to, så er jo sjansen mye større. Hva tror dere? Skal jeg vente?
 
Dette var nytt for meg, det med at de ikke ser etter kjønnet. Skjønner jo at det ikke var hovedhensikt så klart, men trodde det var en del av "pakka" likevel :eek:
Sånn jeg har skjønt det, leter de ikke etter kjønn, men forteller det hvis man vil vite og de klarer å se det.
Er hvertfall sånn på Ahus i følge brevet jeg fikk.
 
Back
Topp