Hvor mye spiser din lille?

Veslemary

Flørter med forumet
Har du noe oversikt? Jeg ammer på begge bryst men hun er ikke mett rtter mang tid så jeg gir 60 ml på flaske /erstatning itillegg. Aner ikke hva hun får i seg av pupp. Har hatt lite melk tidligere også men pumper jeg får jeg ut rett under 100 ml tilsammen.
Hun er vendig sulten hele tiden og spiser hver 2,5 til 3.time.
Hvordan har dere det?

Her drikker hun kun en pupp hver andre time til hvert måltid fra morgonen til ca syv på kvelden. Deretter drikker hun mer, oftere og er mer våken. Siste måltid for kvelden er ca 23.00, sover til klokken 3.00.. Får henne til å drikke av begge da.. Sovner igjen rundt 4.00, sover til ca. 8.00..

Her er det kun en pupp om gangen, og går fort 3-4 timer før neste. Noen ganger nesten mer. Har prøvd både å gi han begge og å vekke han for å spise, men begge uten hell.

Det må vel være et tegn på at han får i seg nok?

Tidligere i dag ammet jeg på begge, men måtte i tillegg pumpe etterpå for å få tømt de. Endte opp med 75ml da.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

I dag spiste han ganske mye. Etter 4 runder frem og tilbake så tipper jeg at han fikk i seg rundt 150 tilsammen.
Han lå mer eller mindre (minus rap og skift) til puppen i en time.

Ellers tror jeg han spiser rundt 100 ml hver gang.
Pumper ut 150 tilsammen av begge bryst før jeg legger han til pga. spreng.

Her er det kun en pupp om gangen, og går fort 3-4 timer før neste. Noen ganger nesten mer. Har prøvd både å gi han begge og å vekke han for å spise, men begge uten hell.

Det må vel være et tegn på at han får i seg nok?

Tidligere i dag ammet jeg på begge, men måtte i tillegg pumpe etterpå for å få tømt de. Endte opp med 75ml da.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Høres ut som vi er i en lignende båt :P Har også prøvd å vekke han og legge han til igjen pga. spreng etter kanskje 3 timer men da sovner han bare med en gang og virker helt uinteressert. Så ja.. Han er vel ikke sulten enda da :P

Hun spiser vel ca hver 2-3 time på ene puppen..
Nå i dag har det vært oftere, men det tror jeg er litt pga økedøgn og bruker eg som smokk. I ml aner jeg ikke :p

Aner ikkje :p Hun tar fra begge puppa, noem hamher holder det med et. Går 3-4 timer mellom

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Han spiser fra en pupp hver 3.-4. time. Litt oftere om kvelden. I natt sov han syv timer uten mat.

Sendt fra mobilen min ♥

Han spiser hver 3.-4. time. Noen ganger hver 1,5.-2.time på kveldstid (kveld=spising for ham). Stort sett bare en pupp til hvert måltid. Og han hat gått opp minst 400 gram ukentlig i de siste tre ukene, så melk har jeg visst mye av... :-)

Nattestid har han som regel en 4-timersøkt søvn og så 3. En gang sov han 6,5 timer og en gang 5,5.

Back
Topp