Linnca1984
Forelsket i forumet
Hvor ofte og lenge spiser deres små? Og dere som ammer, tar babyen begge sidene ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye gir du av mme?Her er d kun flaske...spiser ca hver 3-4 time på dagen, 1-3 timer på kvelden og på natta går d 5-7 timer så ingenting å klage på da
Mi vil ha hver andre time og drikker ca 3-20 min nå. Med at hun sovner så er det ekstremt sjeldent hun tar begge sider, selv om jeg prøver veldig
Hu får som regel 120, men på kvelden får hu 150ml, mer sulten daHvor mye gir du av mme?
Vi gir ca 120ml pr gang, og det metter henne godt
Ja litt, men tror det kunne vært verre hvis hun pleide å amme på begge og så droppet det. Men pleier å lekke godt av det brystet som det ikke ammes på når jeg ammer henne.Her sovner lillegutt også stortsett! Blir du veldig sprengt på det andre brystet som ho ikle spiser av?
Nå tar han stort sett bare en pupp om gangen, med mindre han maser veldig. Pleier å ta han opp og rape når han slipper og legge han til samme brystet en gang til. Det varierer veldig hvor lenge han spiser, alt fra 5-45 min
Vi gjør akkurat det sammmeHu får som regel 120, men på kvelden får hu 150ml, mer sulten da
Noen av dere som har overproduksjon av melk og har korn gode tips for å få produskjonen ned?
Pump å gi til NFI
Husk at det er tidlig enda, det reguleres etterhvert etter hvor mye han spiser!
Jeg pumper hver 3. time, og pumper da drøye 300 ml for mye i døgnet i forhold til hans behov.