Føler jeg plager dere med masse teite ting... men hvor mye mat spiser dere ila dagen?
Jeg er ikke sulten og "sliter" med å få i meg mat. Spiser 2 brødskiver til frokost og 2 brødskiver til middag. Om samboer lager middag, så spiser jeg det han lager, men det er fortsatt ikke mye. Jeg har ikke lagt på meg noe i svangerskapet heller. Var hos legen i går og hun sa jeg fikk i meg altfor lite mat.. men jeg er bare ikke sulten.. er i uke 28+2 nå
Jeg er ikke sulten og "sliter" med å få i meg mat. Spiser 2 brødskiver til frokost og 2 brødskiver til middag. Om samboer lager middag, så spiser jeg det han lager, men det er fortsatt ikke mye. Jeg har ikke lagt på meg noe i svangerskapet heller. Var hos legen i går og hun sa jeg fikk i meg altfor lite mat.. men jeg er bare ikke sulten.. er i uke 28+2 nå

Nå føler jeg det er mindre plass til mat, aå må spise mindre måltider. Så nå blir det to skiver eller yoghurt med müsli til frokost, to skiver til lunsj, en frukt og en yoghurt som mellommåltid før middag, vanlig porsjon middag og havregryn med melk og sukker eller ett par knekkebrød til kveldsmat.