Hvor mye spiser dere?

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg har litt problemer med å vite om jeg faktisk spiser for mye eller ikke :/ Jeg har blitt så fokusert på det at jeg liksom har mistet litt forståelse for hva som er vanlig liksom....

Kan dere skrive opp hva dere har spist i dag?

Jeg har spist:

7 knekkebrød mellom 07 - 13 (2x kl 07, 3x kl 09.30, 2x kl 12.30 )
1 bolle kl 14
1 big mac kl 16 :p
5 sushi biter kl 18
3 brødskiver kl 21

Er dette formye? Kanskje dumt med tre brødskiver kl 9 om kvelden :P

Jeg har litt problemer med å vite om jeg faktisk spiser for mye eller ikke :/ Jeg har blitt så fokusert på det at jeg liksom har mistet litt forståelse for hva som er vanlig liksom....

Kan dere skrive opp hva dere har spist i dag?

Jeg har spist:

7 knekkebrød mellom 07 - 13 (2x kl 07, 3x kl 09.30, 2x kl 12.30 )
1 bolle kl 14
1 big mac kl 16 :p
5 sushi biter kl 18
3 brødskiver kl 21

Er dette formye? Kanskje dumt med tre brødskiver kl 9 om kvelden :p
haha,du spiser mye mer enn meg allefall :) av dette har jeg i dag spist litt jordbær,ett kvart eple, to knekkebrød idag samt en sjokomelk og masse vann..hehe

Idag har jeg spist en skål med cheerios, en hold it og en liten porsjon med kjøttdeig og spaghetti. Men jeg vet at jeg spiser for lite

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Kommer ann på hvor mange ganger jeg kaster opp;) eneste gangene jeg klarer å spise er rett etter jeg har spydd:( savner å ha apetitten din!

<3 venter en vinterbebi <3

Hmm.. Spist to skiver til frokost, 6 boller mellom kl 1 og 17 :P tacosalat kl 17 og halv ananasboks og litt til tacosalat kl 20.30 :P og så en daimis i 18 tiden :P

babyjente 27 Juli ♡

i dag har jeg spist:

2 brødskiver
1 sandwich
og en skål med salat

har dager hvor jeg enten spiser aaaltfor mye eller aaaltfor lite, går litt opp og ned her :p

ehm.. mye:p matlyst på topp:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I går spiste jeg en skål med sjokolade kuler.

En skål med noe pasta greier

En porsjon med middag som var grønnsaker, ris og kylling filé

Og litt Ben & Jerry's is :P

Bruker somregel veldig lang tid på å spise en porsjon med noe. Blir veldig fort tung i magen. Men fort sulten igjen vis jeg ikke spiser opp. Så spiser heller sakte.

Desember 2014

Bruker App

7.30 to knekkebrød
9.30 ett eple
11.00 to brødskiver
14.00 skål med yoghurt og musli
17.00 middag ( i går 1,5 koteletter og salat)
20.00 ett knekkebrød og en frukt
Sånn cirka:)

I går spiste jeg en skive med syltetøy og brunost til frokost. Et eple og en banan.
Til lunsj to skiver med hvitost og litt piffikrydder.
Middag en hvetebolle med bringebærsyltetøy.
Til kvelds et eple og en porsjon potetgull.
Drikker vann og juice.

Da har jeg spist godt og dette har ca 1800 kalorier som er nok for meg.
Bare hvetebollen har over 300 kalorier alene. Normalt sett spiser jeg 1500 kalorier om dagen når jeg ikke er gravid og da går jeg ikke ned i vekt. :)

Edit; men nå må jeg si at jeg er relativt spist og Jan legge lett på meg ettersom jeg ikke trener. Jeg krever ikke mange kaloriene.

Last edited:
Spiser lite før lunsj, det er da jeg er mest kvalm. Noen brødskiver til lunsj, litt middag og kveldsmat. Gjerne litt frukt imellom, eller kjeks/lakris i mellom. Stresser veldig lite med maten, babyen tar det den trenger uansett. Prøver å spise ganske sunt det er det hele.

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Om man skal spise etter boka skal man spise hver tredje time. Ikke at jeg gjør det, men mannen er veldig opptatt av det... Jeg er mye kvalm om dagen så spiser når jeg klarer.

I går spiste jeg chokopops i 9 tiden. Et stort rundtstykke i 14 tiden. Hjemmelaget pizza (3 store stykker) i 17 tiden og gullerotkake i 19 tiden :) uff, ser ut som jeg spiser dårlig når jeg lister det opp sånn..:(

27.12.14
02.06.10

Spiser litt for mye egentlig.... Men veier 54 nå (lagt på meg ca 1kg), så tror det skal gå greit. Trener også, det gjorde jeg ikke sist gang. Håper plagene holder seg litt unna denne gangen:)

Har veldig god matlyst (har det når jeg ikke er gravid også da :) )

I går spiste jeg:

Frokost: 3 knekkebrød
Lunsj: Salat med kylling og pasta
Middag: Wok med biff og grønnsaker og ris
Kveldsmat: 3 brødskiver

Pleier stort sett også å snike inn et lite måltid mellom lunsj og middag, da blir det stort sett knekkebrød,nudler,frukt e.l.

Synes det hørtes ganske normalt ut det du spiser jeg, bortsett fra at det var litt lite frukt/grønt kanskje ;)

2 knekkebrød til frokost
3 lavkatboknekkis til lunsj
Potetstappe og kjøtt til middag
to brødskiver med kaviar og egg til kveldsmat

tror jeg spiser mye..men er usikker..heheprøver å ikke spise så mye mer en jeg spiste før jeg ble gravid. Alt skal liksom av igjen..gulp..

7.30 to knekkebrød
9.30 ett eple
11.00 to brødskiver
14.00 skål med yoghurt og musli
17.00 middag ( i går 1,5 koteletter og salat)
20.00 ett knekkebrød og en frukt
Sånn cirka:)
Sånn ca hehe så søtt:) stålkontroll! Skulle ønske jeg klarte å få i meg noe! Igår gikk det 2 brødskiver:(

<3 venter en vinterbebi <3

Jeg spiser 6 brødskiver pr dag, 2 til frokost, lunsj og kvelds. Pluss mellommåltid med frukt og et knekkebrød i 14tia og middag :) og gjerne en mr freeze eller 3 pr dag ;-) på kvelden er matlysten på topp!

Idag har jeg spist
-1 1/2 skive med ost til frokost kl 06
-2 skiver med ost til lunsj kl 12.30
-komlemiddag på IKEA (spiste kun de to komlene, det smakte dritt).
-litt potetgull mens jeg venta på brødet sambo kjøpte på butikken
- 1 fersken
-2 skiver med ost og 1 glass sjokolademelk
-1 eple

:p ble mange måltider dette ser jeg! Og skivene er med gräddost, hekta på det for tiden ❤️

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

2 rundstykker
1 Eple
Litt smågodt
Og en brødskive nå :)
Men er sulten heeele tiden, men jeg kaster opp ofte så sikkert derfor :/ :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så lite dere spiser:confused:

Back
Topp