Hvor mye spiser dere hver dag?

millililly

Forelsket i forumet
Jeg er så sulten...
Prøver å spise hver 3 time.. og prøver å slanke meg litt.

Hva spiser dere i løpet av en dag..hvor mange måltider?

Frokost: Havregrøt laget med melk og en halv banan oppi + juice
Lunsj: 2-3 knekkebrød, 40 g makrell i tomat, litt majones og 2 dl melk
Middag: Vanlig middag, men tar på mere grønnsaker enn før og mindre av det andre.
Kvelds: Samme som lunsj, evnt, skyr, yoghurt med 4 korn, frukt...

Cirka klokkeslett på alle.

07 - Nøkkelmerket frokostblanding med bringebærbiola.
10 - To knekkebrød med smøreost.
13 - Ett knekkebrød med smøreost og yoghurt/frukt.
16 - Litt middagsrester, brødskive etc.
19 - Middag.

Sånn ca.

Frokost: to wasa sport + knekkebrød med pålegg (salami, leverpostei, ost el.)
Lunsj: To knekkebrød med pålegg + en yoghurt/frukt eller knekkebrød og omelett.
Middag: fisk, kylling,svinekjøtt, kyllingkjøttdeig eller bare salat. Masse grønnsaker..
Kvelds: to knekkebrød med pålegg.

I helgen kjøper vi en liten pose med noe godt vi vil ha, og koser oss gjerne med litt ekstra godt til maten! men vi har plutselig blitt mer glad i masse grønnsaker med deilig hvitløk og slikt, enn usunn feit mat!

Vi drikker også kunn vann og melk. Dersom vi skal ha brus er det farris eller ramløsa [:)]

Vi begynte for fire uker siden med et nytt kosthold, og buksene sitter allerede løsere, og magen fungerer normalt! Jeg trener og et par ganger i uke på studio, pluss at vi gjerne går turer noe ganger i uka.
Jeg måtte roe ned treninga litt, siden jeg ammer og mista så mye melk.

Lykke til med slankinga!

Har utrolig dårlig matlyst for tiden. Får ikke i meg noe frokost, spiser kanskje et eple eller en yoghurt i løpet av hele dagen, og middag på kvelden.

Jeg spiser høyprotein for å gå ned i fettprosent uten å miste og bygge musklaturen

Før trening(kardio): 2 fettkapsler, 1 fatburner(Stack), vitaminer, 0,5-1 liter vann
Frokost(etter trening :1 Proteinshake, 50 gram havregryn
Lunsj 1 : 100gram kjøtt(biff, kylling, svin, laks) 50gram karb (ris/fullkornspasta)
Lunsj 2: samme som over
Middag 1 samme som over
Her er det trening,( styrke) 1 proteinshake umiddelbart etter trening, pluss noen riskaker
Middag2: 100 gram kjøtt, 1 fettkapsel(omega 3, 6, og 9)

(ved siden av dette spiser jeg litt grønnsaker)

Nå skal det sies at vi driver med fitness, så vi spiser der etter.
Med denne dietten er fin for folk flest, spiser mye mat, ofte, og lavt fettinnhold, men proteiner nok til å bevare og styrke musklaturen
Uten musklatur blir man slapp i fisken[8D]

Back
Topp