Hvor mye spark kjenner dere som er i uke 20?

Lillemor & lillebror

Flørter med forumet
I løpet av en dag. Det er jo enda god plass, så er kanskje en del spark som ikke kjennes. Men noen dager er det så lite aktivitet. Noen spark på morgenen, så kan det gå helt til kvelden før jeg kjenner noe igjen. Har kjent spark i mange uker nå, og siste uka utenpå også. Men blir litt bekymret når det er så rolig. Som i dag.

Jeg er 18+3 og har kjent liv stort sett hver dag denne uken. Men i dag har jeg kjent lite og bare på formiddagen, så blir litt skeptisk. Men som du sier, det er enda mye plass og kanskje ikke så vanlig å kjenne liv flere ganger om dagen :)

3/4 av dagen føles d som regel ut som. Men forrig hælg når vi brukt my av fredag å søndag i bil så va det veldig rolig. 20+4 no.
Men det kan gå mange tima uten nå å ja.

Jeg kan og bli litt bekymret hvis det er lenge siden sist han sparka. Men kjenner det nå og da Tror jeg ofte ikke tenker over det og.

Uke 20 nå og kjenner hver dag, men ikke hvis jeg har det travelt og er mye på farten, helst når jeg sitter stille i sofaen om kvelden og slapper av, og kanskje noen få om morgenen. Virker som hun ikke våkner til før rundt kl. 10 for det er første pausen på jobb når jeg kjenner noe :)

Kjenner dgl aktivitet nå, men kjenner mest når jeg sitter eller er i ro for da har jeg tiden til å kjenne litt etter.. Fort å overse når man stresser rundt i jobb el annet syns jeg..

Back
Topp