Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
..babyen deres på dagen? Marcus sover max 4 timer på en god dag. Vanligvis ikke mer enn 2 timer..Er det normalt å sove så lite? Han sover mye på natten da..ca 9 timer..( vi ligger til kl 10 på morgenen[:)][8D])
Sånn er det her også. På søndag sov han 4-5 timer i strekk, og det er ikke vanlig, og jeg syns det var så deilig! Men gjett om jeg fikk igjen på natta da... Klokka 4 var han lys våken og jeg fikk ikke byssa han i søvn før klokka var 6-7... Så ingen flere lange soveperioder på dagen her nei! Vekker ham heller hvis det går for lenge, for jeg må ha skjønnhetssøvnen min på natta... [:D] [;)]
Men jeg regna litt på hvor mange timer det ble i løpet av døgnet, og med en time her og en time der så ble det fort 15-16 timer... Ihvertfall når de sover bra på natta og formiddagen!
alex bare sover og spiser og smiler dagen lang..ikke mye klagin fra han om dagen..nå ligger han i voga og prater med seg selv og spreller som en vill mann og har det vist kjempe kjekt ser det ut til[:D][:D]