Hvor mye sover lillegullet deres?

tidligerebruker

Elsker forumet
Hvor mye sover barnet deres sammenhengende? Ta ca gjennomsnittet,da mener jeg alt fra amming om natta eller opp for å trøste den lille. Føler det nesten kun vår lille tulle som ikke vil sove om natta?

Noen som har råd om hvordan man kan få den lille til sove lenger? Føler jeg har prøvd alt! Går fint å legge henne,men hun våkner så alt for mye under natta!

Bendik sover ca 8-9 timer før han trenger mat på natta. Han har egentlig alltid sovet bra på natta, men først etter vi begynte med mme at han sover så lenge.. Kan ha noe med at han er eldre også altså. Også er han jo mer våken på dagtid nå enn han var før. Men nå våkner han tidligere enn han gjorde når han var mindre da. Før kunne vi sove til 10, nå er det morgen rundt 08.

en gang på 4 mnd så har han sovvi 6 timer i strekk!!! det var så herlig!
vanlig er fra 2-4 timer.. litt hipp som happ... da er det mat affal..etter det så er det ikke noe som helst i strekk soving.. da er det 30 min her oopp..så 30 min igjen.. så kansej 20 min..ja dykk skjønne.. fram til kl 7-9 tiden som vi står opp.
så er det kanskje 2 ganger han sover i 20 min på dagen... som slutter v kl 23!! ååh ja.. vi prøver å legge han fra kl 20-21 tiden...
så er det samma rulle igjen... husker nesten ikke åssen det er å sove ei hel natt... blir moro.. meeen..klarer dette og jeg så...

ja kunen trengi noen råd vi og.. men han hars ånn nakkeskade da..så mulig det er den som forårsaker sovinga..så blir kanskje bedre når han blir bra .. *HÅÅÅÅPE*

hm....her går det ca en time eller to,så må smokken i munnen eller så må jeg amme. Har prøvd mme og det funket ikke,hun våkner likevel. Har prøve å sove på et annet rom,nope. Bad om kvelden ser helle rikke til å hjelpe. Legger henne ca til sammt tid hver kveld,men nei. Hun sover MAKS 2t om jeg er heldig før hun våkner...hjelp.jeg trenger hjelp.

På HS sa de at de ikke kunne hjelpe [:-]

ORIGINAL: fairy

Uff, hanne.. jeg føler med deg![&o]

vet ikke helt hva du kan gjøre jeg.. er det mye soving på dagen da?

Hun sover greit på dagen. Om jeg er ute å triller kan hun sove ca 2timer,er hun inne sover hun kanskj 45min. Hun har ca 2-3 dupper på dagen,en stor en på 1-2t,så 2 stykker på ca 30-45 min. Huff,sitter å ser på klokka,nå har hun sovet 2t (la hun litt seint) og har allerede våknet en gang,så nå er det vel kun 1 time før hun våkner igjen...æsj...blir stressa v denne klokka!

Var en periode hvor junior sov minimum fem timer i første søvnøkt på natten, så 2-3 timer de neste.
Men nå er det mest styr før midnatt - selv om jeg klarer å få ham til å sovne ca. kl.20, så våkner han enten hver halvtime eller så for byssing og smokk, eller en gang for 1-3 timers skriking...[8|]
Så da blir det ofte ikke noen lang søvnperiode - han sovner "for godt" rundt midnatt og våkner ofte for nattmat kl.02. Så går det 3-4 timer før neste måltid, og så våkner han ca. 1 1/2 time etterpå med mageknip.

Her sover hun fra kvart over sju til kvart på fem (ca), og det blir.. 9 og en halv time! Så er det mat og bleieskift, og så sover hun 2 timer til, til 7 ca. Da tar jeg henne opp i senga mi, og så slumrer vi til halv ni ca[:D]

Håper virkelig det går seg til snart Hanne!! Eller at du får litt avlastning i juleferien, det fortjener du![:)]

Hanne, det er akkurat det O holder på med fortiden. Pleide å sove fra 9, men i går sovna hu kl 22.30 og våknet igjen 1 t senere. Måtte ha henne i senga med meg i hele tatt. Prøvde å få henne til å sove med pupp, smokk og kroppskontakt. Vi sov nok av og på i hele natt, så jeg utrolig sliten nå. Vondt i hodet også.

Men på dagen sover hun bra.

Back
Topp