Hvor mye sover deres småttiser?

Hanne :)

Betatt av forumet
Synes jenta mi sover så mye, hun er straks 2mnd. Sover fra kl 10-13.30. Og fra 15.00-18.00. Må streve for å holde henne våken til kl 20.00 da hun skal legge seg for kvelden. Hun sover ute i vogn på dagen..
Veldig sutrete fra ca 19.15 å fram til hun blir lagt.. Vi har jo en god rutine.. Men syns hun sover så mye.. Storebroren hadde lengre våkenperioder før han ble trøtt.
Hun spiser ca 2 gang om natten i tilegg til litt småvåkning når smokken faller ut innimellom..
 
Her sover det ca. 12-14 og så 17-19. Om natten sover vi fra ca 22/23 til 8. Vi har ingen rutiner på tidlig legging fordi far jobber seint og ville da aldri fått sett ungen sin.
 
Luksusproblem;)
Her sover han en halv time i bilen i 9 tiden
Så alt fra en halv time til fire timer (når farmor er og triller) midt på dagen
Så en halv time i bilen i 3 tia
Så bør hsn sove hvertfall en gang til før legging, men blir helst bare dupping ved puppen.
Har funnet ut at hsn ikke bør være våken mye over 1,5t om gangen for da blir det bare grin!!!
 
Jeg syns også jenta mi sover veldig mye, nå har jeg prøvd å holde henne litt mer våken men hun blir bare vanvittig overtrøtt så det er ikke vits å holde henne våken heller :) min sover sikkert 17-18 timer i døgnet og er snart 2,5 mnd
 
Hehe ja luksusproblem kanskje.. Godt å høre at det er flere som sover mye da. De er vell litt forskjellige...
 
Min sover mye, men våken periodene er blitt lengre, og tenker det tar jammen på å utvikle seg så mye som de gjør på kort tid, og vokser.

Merker han blir utilpass om han ikke får sove og tenker han trenger det da. Er veldig våken og aktiv når han er våken, snakker og babler mye. Er 2,5 mnd
 
Min sover mye han og. Er vel 3-4 ganger i døgnet at han er våken i 1-1 1/2 time i strekk. Ellers er det bare spise pause i sovingen
 
Hm, veldig forskjellig. Ser hun(2,5mnd.) begynner å bli trøtt etter å vært våken en time, men hun er ikke alltid interessert i å sove uansett hva jeg prøver på. Hehe. Så sammenlagt ca 14-15 timer i døgnet.
 
Back
Topp