Hvor mye sover deres nyfødte?

Senna

Gift med forumet
Baby-Jo sover og sover og sover.. Det siste døgnet har han kanskje vært våken halvannen time. Til sammen. Han gir litt lyd i fra seg når han er sulten (ca hver 3 time), spiser godt og har gode tisse- og bæsjebleier. Men er det vanlig at de sover SÅ mye?

ORIGINAL: Kamilla1

Her sov han 3 timer den første uka, nå sover han 4, men kan godt sove lengre i perioder. Må vekke han innimellom for å gi mat :)

Det er sånn her også. Må vekke han av og til fordi puppene er helt sprengte av melk!
Må jo innrømme at det er herlig at han er så rolig, men man kan jo begynne å lure. [:D]

han her sover tre timer i strekk etter hvert måltid om natten. er litt mer våken om dagen etter kl er 9 vil han ikke sove mer enn to timer og være våken og kose litt. har fått en skikkelig brele gutt her[;)]

ORIGINAL: Delirious

Baby-Jo sover og sover og sover.. Det siste døgnet har han kanskje vært våken halvannen time. Til sammen. Han gir litt lyd i fra seg når han er sulten (ca hver 3 time), spiser godt og har gode tisse- og bæsjebleier. Men er det vanlig at de sover SÅ mye?

Akkurat som Mathias....Og han er en del eldre enn din... [8D] Ikke uvanlig nei.

ORIGINAL: Renesmee

Jeg har også en som sover MASSE! Han tisser og bæsjer masse også, så jeg føler meg rimelig sikker på at han får i seg det han skal av mat. Passer selvsagt på at han får mat når han skal. Ingen skriking om natta da, jeg bare legger han til puppen når jeg hører at han er våken [:D]

Føles litt som å ha vunnet i lotto for øyeblikket

Samme her!  [:)] Sambo merker ikke engang at jeg ammer om natten, for lillegutt er så rolig.
På sykehuset sa jordmoren til meg at babyene allerede de første dagene viser personligheten sin, og at de babyene som er rolige ofte forblir rolige, mens de som er urolige kanskje er mer krevende. Så jeg hååååper hun har rett i det! [:D][:D][:D]

Back
Topp