Hvor mye sover deres baby????

moj

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Lillesnuppa vår kom til verden på mandagen, og jeg husker ikke hvordan det var når storesøster var så ny;)
Livet består stort av soving, pupping og bærsing... Hun er våken maks to timer i døgnet, men tisser og bærsjer masse!! Er det normalt??? Hvor mye er deres baby våken???

Sent from my iPhone using BV Forum

Min er 9 uker på mandag og sover enda mesteparten av døgnet. ;-)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Gratulerer :)
Helt normalt.
Jeg så knapt nok øynene til mine to den første tiden. Sov,våknet,spiste, fikk ny bleie og da var all energi brukt opp og det var tid for soving igjen.
Familie som kom på besøk var nesten litt snurt, "si meg er den ungen aldri våken?"
Nå er minste 4 mnd og er som regel våken 1 1/2 - 2 timer sammenhengende før hun må sove igjen.
Så lenge h*n spiser bra og virker fornøyd og har våte bleier så er alt greit :)

appen

Gutten vår sover også stort sett hele døgnet. Har 2-3 våkenperioder, men ellers sover han.
Så lenge de spiser, bæsjer og tisser som de skal er alt normalt :)

Samme med mini-mannen min, som de over her :) han blir 2 uker til mandag, og sover nesten hele tiden.. er nok ikke våken mer enn 2-3 timer i døgnet;) første uken var det enda mindre!

Dette har jeg oxo lurt på , jenta vår er 1 uke i dag å sover nesten hele døgnet. :) har nesten blitt beskymra for hvor mye hun faktisk sover. Har jo nesten måtte vekke henne for å gi mat. Å det er ik bare bare. .... Uvant med ei som er så rolig når sønn min så å si skreik hele døgnet da han var baby.....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Min er 3 uker og syns hun er mye våken. Hvertfall mellom 6-9timer. Hun sovner men våkner med en gang vi legger henne ned. Så 3-4 ganger i døgnet sovner hun ordentlig og sover rundt 2-3timer.

Så godt høre! Begynte bli litt bekymret her... Men da er alt som det skal da, og vi får bare være veldig glad som har fått en snill sovebaby<3!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er kun pupping og et bleieskift mellom 2-3 timer soving, døgnet rundt! Ser nå som han har bikket 3 uker at han kan være litt våken etter mating og skift. Mating og skift tar ca 1 time, men han sover da litt ved puppen også ;)

Back
Topp