Hvor mye sover bebisene?

Glapia18

Betatt av forumet
jeg har hatt en kolikk unge tidligere... og denne her sover jo 22 timer i døgnet... blir helt satt ut og går bare å venter på at det skal snu. «Bank i bordet» for at det ikke skjer!! Men dette er jo drømmen i forhold.
Han sover også hele natten nesten... hvordan er deres babyer?

Samme som hos deg. Sover ca. 22 timer i døgnet. Bare våken for å spise og ha blikkontakt i noen minutter. Hun er akkurat 1 mnd i dag.

Samme her også, hun er bare våken for å spise stort sett. Hun er tre uker på søndag.

Her sover hun også mye fremdeles. Våken for å spise hver tredje time. Og en to perioder i løpet av dagen der hun er våken litt lengre etter amming. Hun var 4 uker igår.

Han sover så og si hele dagen og natta, er våken 1 gang om natta for mat. Nesten sånn at man glemmer at man har baby i huset. Han er 11 dager i dag.

Veldig varierende fra dag til dag. Noen dager sover han lite andre dager mye. Våkner som regel to ganger om natta. På dagen er det omtrent fifty fifty med våken og soving.
Føler egentlig at han er mye våken i grunn.

Hun sover nesten hele dagen, våkner ca hver 3 time då er det tid for mat våken noen minutter og så her igjen:-) sover nesten natten gjennom, siste måltid mellom 23 å 24 å sover då til mellom 05 å 07 :-) men nå det er sakt så er hun født 27 dager før termin

Sover nesten hele dagen her også... og nesten hele natta. Våkner sånn ca hver 3.time for mat om dagen og litt lengre mellom på natta. Mens på kveldstid pleier hun å ville ha mat litt oftere...

Er født 3 uker for tidlig og det er vel først nå de siste dagene hun har begynt å være litt våken egentlig. Men er ikke så veldig lenge om gangen ennå. Men av 3 barn er denne frøkna den som sover mest. Storebror sov mye mindre helt fra fødselen av.

Sover nesten hele dagen og våkner ca hver tredje time for mat. På natten våkner han ca hver andre time, gjesp :) han er ikke mer enn fire dager da :)

Mini her er litt over 1 mnd, og søv store delar av dagen, kun våken for mat og litt kos innimellom [emoji4]
Hadde også kolikkbaby sist, så har det som deg at eg venter på at det skal snu [emoji28] Men prøver å nyte det sånn som det er no [emoji172] Krysser fingrane for at det ikkje vert kolikk denne gong

Sover godt. Men er også en del våken. Har hatt litt problemer med magen, men ser ut til at det roer seg nå. Bare 6 dager idag [emoji173]️

jeg har hatt en kolikk unge tidligere... og denne her sover jo 22 timer i døgnet... blir helt satt ut og går bare å venter på at det skal snu. «Bank i bordet» for at det ikke skjer!! Men dette er jo drømmen i forhold.
Han sover også hele natten nesten... hvordan er deres babyer?

Jentungen sover utrolig mye , min første hadde også kolikk og sov lite. Jeg går rundt og lurer på om det er noe galt med henne siden hun sover så mye. Veldig deilig, men også veldig uvant.

Det var jammen meg godt å lese denne tråden! Jeg synes det er skikkelig ekkelt at lillegutt sover så mye! Men han er jo faktisk våken noen timer i døgnet utenom måltidene :P

Back
Topp